Українець заявив, що Ощадбанк не шанобливо ставиться до клієнтів ще й намагається нажитися, надаючи послуги нібито за завищеними тарифами. Свою скаргу чоловік залишив на порталі Мінфін.

"Ощадбанк" - один із найбільших банків України, який надає послуги мільйонам клієнтів. Трапляються випадки, коли клієнти з тієї чи іншої причини висловлюють невдоволення роботою фінустанови.

Ощадбанк Фото: скрін youtube

Так, цього разу українець поскаржився на "Ощад" через систему інформування, а точніше вартість SMS-повідомлень. Він зазначив, що чинні тарифи не відповідають нинішньому рівню розвитку мобільного зв'язку та технологій.

"Ще раз зіткнувся з неповагою "Ощадбанку" до своїх клієнтів. Під час коли мобільний зв'язок поширюється і стає доступним, банк грабує людей впарюючи їм SMS по 10 гривень...", - зазначив українець.

Популярні новини зараз

Землю накрила потужна магнітна буря, як встояти на ногах

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи

Часу залишилось обмаль: треба встигнути зробити це з трудовими книжками

Показати ще

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Клієнт зізнався, що ще більше обурює його те, що банк нібито бере плату за інформування навіть через месенджери.

"І навіть через Вайбер стягують кошти!!! Знахабніли вкрай!!!", - обурився клієнт.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українцям розповіли, яких доларів не приймають у відділеннях Ощадбанку: "Якщо в гаманці старенькі банкноти..."

Також наш портал інформував, українці скаржаться на неможливість розблокувати кошти в ПриватБанку: "Живіть святим духом".

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть зняти валютні депозити в ПриватБанку: "Всі купюри зі штампами, написами та блакитними плямами".