Українець заявив, що Ощадбанк не шанобливо ставиться до клієнтів ще й намагається нажитися, надаючи послуги нібито за завищеними тарифами. Свою скаргу чоловік залишив на порталі Мінфін.
"Ощадбанк" - один із найбільших банків України, який надає послуги мільйонам клієнтів. Трапляються випадки, коли клієнти з тієї чи іншої причини висловлюють невдоволення роботою фінустанови.
Так, цього разу українець поскаржився на "Ощад" через систему інформування, а точніше вартість SMS-повідомлень. Він зазначив, що чинні тарифи не відповідають нинішньому рівню розвитку мобільного зв'язку та технологій.
"Ще раз зіткнувся з неповагою "Ощадбанку" до своїх клієнтів. Під час коли мобільний зв'язок поширюється і стає доступним, банк грабує людей впарюючи їм SMS по 10 гривень...", - зазначив українець.
Чоловіки можуть втратити бронювання: кому варто готуватись до мобілізації
Водіїв попередили про важливий документ: не подбаєте – готуйте валізу грошей
Пенсію можна підвищити майже на 300 гривень: яку довідку треба передати до ПФУ
Зміни у мобілізації з 1 травня: Генштаб оголосив про важливе нововведення
Клієнт зізнався, що ще більше обурює його те, що банк нібито бере плату за інформування навіть через месенджери.
"І навіть через Вайбер стягують кошти!!! Знахабніли вкрай!!!", - обурився клієнт.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українцям розповіли, яких доларів не приймають у відділеннях Ощадбанку: "Якщо в гаманці старенькі банкноти..."
Також наш портал інформував, українці скаржаться на неможливість розблокувати кошти в ПриватБанку: "Живіть святим духом".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть зняти валютні депозити в ПриватБанку: "Всі купюри зі штампами, написами та блакитними плямами".