Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою нав'язування карток, одержувачам бюджетних виплат, продовжує підносити своїм клієнтам дуже неприємні "сюрпризи".

Цього разу українець розповів, що банк забирає у нього по 10 гривень за функцію інформування щодо його фінансових операцій. Справа в тому, що цю послугу система банку перевела навіть у популярний месенджер Viber.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.

Ощадбанк, фото: Знай.uа

"Укотре зіткнувся з неповагою "Ощадбанку" до своїх клієнтів. Під час, коли мобільний зв'язок поширюється і стає доступним, банк грабує людей, впарюючи їм SMS по 10 гривень... І навіть через Вайбер стягують кошти!!!! Нахабніли вкрай" !!!", - розповів незадоволений клієнт "Ощадбанку".

Популярні новини зараз

Лікарі розкрили шокуючу правду: 8 годин сну – міф, який може нашкодити

Терміново перевіряйте свої гаманці: Нацбанк вилучає з обігу низку купюр

Пенсіонерам оновлять систему виплат: що буде з надбавками

Гроші списуватимуть з усіх рахунків: нові правила оплати карткою

Показати ще

Відгук невдоволеного клієнта "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Однак у коментарях українцю вирішили підказати, що цю функцію "інформування через повідомлення" можна відключити і не платити постійно по 10 гривень.

Коментарі під відгуком, скріншот: Minfin

За словами незадоволеного клієнта, у його тарифному плані немає такої функції. Також українець додав, що якби і була така функція, то він би давно нею скористався.

Нагадаємо, "Ощадбанк" змусять припинити терор пенсіонерів: важлива заява для отримувачів пенсій та допомоги.

Раніше повідомлялося, терміново продавайте, якщо у вас не такі: нумерологи назвали, до яких квартир прилипає багатство.

Також, українці скаржаться, що "Ощадбанк" кидає їх наодинці з шахраями: "Їм байдуже...".