Абонент поскаржився на Lifecell через списання грошей із рахунку за послугу, яку він не замовляв. Про це українець написав у коментарях на офіційній сторінці мобільного оператора у соціальній мережі facebook.
Мобільний оператор Lifecell частенько радує абонентів приємними акціями та бонусами, покращує сервіси та підносить щедрі подарунки. Проте не обходиться і без скандальних ситуацій.
Так українець поскаржився, що з його рахунку без його відома списали гроші за послугу, яка, як він зазначив, не замовлялася. Абонент заявив, що такі дії він розцінює як крадіжку і попросив вирішити проблему.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
"З яких діл тишком-нишком з мене зняли 15 грн і підсунули мені 500 МВ якщо про цю послугу ніде не сказано і я її не замовляв?! Як її відключити що б вона не крала у мене гроші які я поклав на рахунок щоб оплатити тариф на місяць?!", - обурився абонент.
Фахівці компанії Lifecell відповіли на скаргу абонента та запропонували перейти до вирішення проблеми у приватному чаті.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Горіть у пеклі з таким сервісом": українка розповіла, як Lifecell наживається на бажанні абонентів заощадити.
Також наш портал інформував "Тарифний план "лохотрон"": абонент Lifecell поповнив рахунок на 300 гривень, не отримав послуг і опинився у боржниках.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ви не просили, а ми підключили: Київстар самовільно "підсовує" абонентам платні послуги та списує гроші.