Абонентка "Київстар" поскаржилася, що тарифи на зв'язок зростають регулярно, проте якість послуг залишається на низькому рівні. Про це вона написала у коментарях на офіційній сторінці мобільного оператора у соціальній мережі facebook.
Українка заявила, що вкрай обурена якістю зв'язку в мережі Київстар при тому, що ціни на послуги компанія регулярно підвищує. Невдоволення жінка аргументувала тим, що за цілий день не змогла зв'язатися із сином, який поїхав до іншого міста складати вступні іспити та елементарно дізнатися, чи все з ним гаразд.
"Шановні оператори, що це за якість зв'язку протягом усього дня? Тарифи піднімаєте регулярно з шаленою швидкістю, а мобільний зв'язок та інтернет при цьому в незадовільному стані. До оператора взагалі неможливо додзвонитися. Напевно, настав час уже всім українцям змінити покриття, тому що ви вже зажерлися", - обурилася абонентка.
Індексація пенсій перетвориться на формальність: які надбавки отримають пенсіонери
Не пускайте без потреби: коли контролери не мають права заходити у квартиру
За борги розрахуєтесь квартирою: кого торкнеться новий механізм стягнень
"Бабине літо" повертається? Коли в Україні знову потеплішає, прогноз погоди на жовтень
Фахівці компанії "Київстар" досить швидко відреагували на скаргу абонентки та пообіцяли детально все перевірити, щоби вирішити проблему.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Lifecell нараховує деяким українцям безкоштовні хвилини та гігабайти: перевірте, чи є ви у списку.
Також наш портал інформував, у абонента Київстар безпідставно списують кошти та годують обіцянками: технічний збій.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Горите у пеклі з таким сервісом": українка розповіла, як Lifecell наживається на бажанні абонентів заощадити