Клієнтка Приватбанку поскаржился на те, що фінустанова без будь-яких пояснень заблокувала картку з коштами, на яку вона отримує аліменти на дитину і пенсію з інвалідності. Українка надіслала усі документи, які були потрібні банку онлайн, однак доступу до свого рахунку так і не отримала.
Про це вона написала на сайті Мінфіну.
Українка розповідає, що перебуваючи закордоном часто користується карткою Приватбанку. В якийсь момент жінка просто не змогла скористатися додатком Приват 24.
Після спроби зайти через браузер, банк запросив у клієнтки документи для підтвердження даних. За її інформацією, вона пофотографувала усі документи та відповіла на питання банку, однак доступу до онлайн-банкінгу так і не отримала.
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Після чергової спроби додзвонитися до технічної підтримки з-закордону, вона з'ясувала, що банк заблокував її картку.
"Все пофоткала, відповіла на всі питання. Пройшло кілька днів, нічого не змінилося, до онлайн-банкінгу доступ не з’явився. Ок, поповнила український номер телефону, щоб додзвонитися до служби підтримки, бо онлайн зв’язатися неможливо. Дзвоню, чую робота, який каже, що банк розірвав зі мною всі стосунки" -розповідає клієнтка.
Банк погодився повернути кошти, лише якщо жінка відправить усі необхідні документи на відділення за місцем реєстрації.
Українка розповідає, що банк висунув таку вимогу навіть попри те, що вона попереджала, що зараз перебуває не знаходиться фізично в Україні.
Жінка скаржиться на те, що перебуваючи в іншій країні з дитиною, залишилась без виплат. Вона зазначає, що банк вкрав в неї близько 20 тис гривень.
"Загальна сума на рахунках близько 20000 грн плюс на рахунок привату я отримувала аліменти на дитину і пенсію з інвалідності З-за кордону рахунки змінити не можу для виплат, скористатися своїми грошима не можу і телепортуватися у відділення банку теж не можу. Нікому не рекомендую взагалі зв’язуватися з цим банком. При тому, що банку була надана інформація, що я перебуваю не в Україні, я залишилася без грошей"-додає українка.
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, можна не боятися, що "заглючить" банкомат: "ПриватБанк розповів, як зняти готівку без ризиків".
Також наш портал інформував, що "ПриватБанк" відмовив у кредитуванні підприємцю через вік: не допомогла ідеальна кредитна історія.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці не можуть зняти валютні депозити в ПриватБанку: "Всі купюри зі штампами, написами та блакитними плямами".