Українка залишилася без грошей з дитиною, оскільки невідомі спустошили її картку "ПриватБанку", скупившись за її рахунок. Про це жінка розповіла у своїй скарзі, опублікованій на порталі Мінфін.

Українка, яка з дитиною тимчасово проживає за кордоном, виявила, що хтось сплатив її карткою купівлі у столичному супермаркеті на суму понад 10 тисяч гривень.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"14.08.23 на телефон прийшло сповіщення про оплату товару в магазині "Сільпо" у м. Києві у сумі 10300 грн. Фізично перебуваю в іншій країні. Картку одразу заблокували із залишком коштів. Відновити можна лише за власної присутності. Залишилися з дитиною без коштів", – поділилася клієнтка.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Оновлення даних через додаток "Резерв+": повна інструкція

В Україні легкові авто ТЦК беруть на облік: що загрожує власникам

Комунальники готуються запровадити новий тариф: яка платіжка збільшиться майже на 40%

На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю

Показати ще

Постраждала наголосила, що подала заявку на повернення коштів, проте впевнена, що сидіти без грошей доведеться довго і не вірить, що їх зможуть повернути.

"Подала заявку на шахрайство. Відповіли, що цю операцію здійснено в мережі іншого банку, суму списано з картки. Розгляд до 120 днів. Але почитавши відгуки на будь-яких сайтах щодо шахрайства, кошти не повертають", - додала жінка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, клієнтка "Привату" залишилася без накопичень: шахраї "обдурили" систему безпеки та обнулили рахунок.

Також наш портал інформував, "ПриватБанк" відмовив у кредитуванні підприємцю через вік: не допомогла ідеальна кредитна історія.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк посилив вимоги до операцій через додаток: "Вимотування нервів щоразу".