Українка поскаржилася на сервіс "Укрпошти" після того, як її чоловікові довелося сплатити штраф за посилку, про яку вона вже забула. Деталі інциденту клієнтка описала у коментарях на офіційній сторінці поштового оператора у facebook.
Клієнтка заявила, що їй мала повернутися посилка, але затримувалася за термінами. Звернувшись до відділення "Укрпошти", їй заявили, що відправлення ще не прийшло і порекомендували чекати СМС.
"Користуюсь дуже рідко послугами Укрпошта, це якийсь треш... Було повернення посилки, СМС не приходило, по терміну розумію, що вже повинна повернутись, пішла в відділення запитала, вони відповіли що немає, це було 09.08.23, чекайте смс”, - поділилася жінка.
Коли українка вже забула, що має отримати посилку, їй зателефонували з відділення і попросили забрати відправлення. В результаті її чоловікові довелося сплатити штраф, ймовірно, за зберігання. При цьому клієнтка запевняє, що ніхто її раніше не поінформував, що посилку можна забирати.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
"А 22.08 дзвонять із відділення, що прийшла посилка, мене вже не було в місті, забирав чоловік, заплатив штраф! 90 грн замість 10, за що? Я не отримала повідомлення, коли приходила вони не бачили моєї посилки", - обурилася клієнтка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, встигніть до 31 серпня: "Укрпошта" вирішила порадувати клієнтів.
Також наш портал інформував, "Одні комісії знімають": українці платять за доставку "Нової пошти" втричі більше, ніж коштують відправлення.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, директора "Укрпошти" Ігоря Смілянського рознесли за коктейлі замість якісного сервісу: "Пише, заливши очі".