Клієнти "Нової пошти" частенько користуються поштоматами, щоб не стояти у черзі у відділенні та швидко отримати свої посилки, проте останнім часом на їхню роботу надійшло чимало скарг.
Про це стало відомо із відгуків на сторінці компанії у Facebook. Клієнти стверджують, що поштомати – це рулетка, а посилки ніколи не доїжджають вчасно. Деяким навіть доводиться шукати свій вантаж по відділеннях.
При цьому в компанії відповідають, що це пов'язано з технічними проблемами, проте посилки вже перенаправили у відділення. Через незручності клієнту навіть запропонували подарунок від "Нової пошти".
Однак, це не єдина скарга на роботу поштомата.
Запасайтеся павербанками, ліхтариками та робіть запас їжі: українців попередили
Уроки стають коротшими, перерви – довшими: що зміниться у школах з 2025 року
Алкотест за 51 тисячу: коли водій ризикує грошима та правами, навіть не випивши ні грама
Українців лякають складною зимою: які міста можуть поринути у темряву і холод
"Я думала, що таке тільки в мене. Те ж саме. Поміняли самі собі адресу, не питаючи, чи підходить воно тобі чи ні. Ціни деруть, а сервіс кульгає", - написала клієнтка.
На цей раз труднощі виникли, тому що посилка не влізла в комірку, відповіли в компанії. У Новій пошті також зазначили, що посилка може не доїхати, якщо відправник неправильно вказав вагу посилки, в результаті забронювали комірку, яка не відповідала габаритам відправлення.
Нагадаємо, Monobank разом із АТБ створили спеціальну карту, яка дає додаткові знижки.
Раніше ми писали про те, що українцям блокуватимуть банківські рахунки: забрати можуть і частину пенсії
Як повідомляв Знай.ua, автоматично не призначать: кому потрібно звертатися за субсидією на новий опалювальний сезон