Клієнти "Нової пошти" частенько користуються поштоматами, щоб не стояти у черзі у відділенні та швидко отримати свої посилки, проте останнім часом на їхню роботу надійшло чимало скарг.
Про це стало відомо із відгуків на сторінці компанії у Facebook. Клієнти стверджують, що поштомати – це рулетка, а посилки ніколи не доїжджають вчасно. Деяким навіть доводиться шукати свій вантаж по відділеннях.
При цьому в компанії відповідають, що це пов'язано з технічними проблемами, проте посилки вже перенаправили у відділення. Через незручності клієнту навіть запропонували подарунок від "Нової пошти".
Однак, це не єдина скарга на роботу поштомата.
Депортують одразу в ТЦК: Польща почала висилати українців - кого вже чекають на кордоні
"Вибухне з дня на день": омбудсмен попередила про серйозний скандал, який назріває у ЗСУ
Заброньованим почали розсилати повістки: кого чекає "автоматична" мобілізація
Пенсіонерам виплатять щомісячну компенсацію: у кого збільшаться виплати
"Я думала, що таке тільки в мене. Те ж саме. Поміняли самі собі адресу, не питаючи, чи підходить воно тобі чи ні. Ціни деруть, а сервіс кульгає", - написала клієнтка.
На цей раз труднощі виникли, тому що посилка не влізла в комірку, відповіли в компанії. У Новій пошті також зазначили, що посилка може не доїхати, якщо відправник неправильно вказав вагу посилки, в результаті забронювали комірку, яка не відповідала габаритам відправлення.
Нагадаємо, Monobank разом із АТБ створили спеціальну карту, яка дає додаткові знижки.
Раніше ми писали про те, що українцям блокуватимуть банківські рахунки: забрати можуть і частину пенсії
Як повідомляв Знай.ua, автоматично не призначать: кому потрібно звертатися за субсидією на новий опалювальний сезон