Клієнти "Нової пошти" частенько користуються поштоматами, щоб не стояти у черзі у відділенні та швидко отримати свої посилки, проте останнім часом на їхню роботу надійшло чимало скарг.

Про це стало відомо із відгуків на сторінці компанії у Facebook. Клієнти стверджують, що поштомати – це рулетка, а посилки ніколи не доїжджають вчасно. Деяким навіть доводиться шукати свій вантаж по відділеннях.

Отримання посилки. Фото: Укрінформ.
Отримання посилки. Фото: Укрінформ.

При цьому в компанії відповідають, що це пов'язано з технічними проблемами, проте посилки вже перенаправили у відділення. Через незручності клієнту навіть запропонували подарунок від "Нової пошти".

Однак, це не єдина скарга на роботу поштомата.

Популярні новини зараз

Ухилянтів дістануть за кордоном: ТЦК вдарять несподівано

Гороскоп на сьогодні, 7 травня: емоції тельців, сварки терезів та розчарування стрільців

Пенсіонерам обіцяють суттєву надбавку до щомісячних виплат: показали новий розрахунок

Пенсіонери отримають подвійні виплати у травні: кому нарахують більше грошей

Показати ще

"Я думала, що таке тільки в мене. Те ж саме. Поміняли самі собі адресу, не питаючи, чи підходить воно тобі чи ні. Ціни деруть, а сервіс кульгає", - написала клієнтка.

На цей раз труднощі виникли, тому що посилка не влізла в комірку, відповіли в компанії. У Новій пошті також зазначили, що посилка може не доїхати, якщо відправник неправильно вказав вагу посилки, в результаті забронювали комірку, яка не відповідала габаритам відправлення.

Відгук клієнта та відповідь Нова пошта, скріншот

Нагадаємо, Monobank разом із АТБ створили спеціальну карту, яка дає додаткові знижки.

Раніше ми писали про те, що українцям блокуватимуть банківські рахунки: забрати можуть і частину пенсії

Як повідомляв Знай.ua, автоматично не призначать: кому потрібно звертатися за субсидією на новий опалювальний сезон