Клієнти "Нової пошти" частенько користуються поштоматами, щоб не стояти у черзі у відділенні та швидко отримати свої посилки, проте останнім часом на їхню роботу надійшло чимало скарг.

Про це стало відомо із відгуків на сторінці компанії у Facebook. Клієнти стверджують, що поштомати – це рулетка, а посилки ніколи не доїжджають вчасно. Деяким навіть доводиться шукати свій вантаж по відділеннях.

Отримання посилки. Фото: Укрінформ.
Отримання посилки. Фото: Укрінформ.

При цьому в компанії відповідають, що це пов'язано з технічними проблемами, проте посилки вже перенаправили у відділення. Через незручності клієнту навіть запропонували подарунок від "Нової пошти".

Однак, це не єдина скарга на роботу поштомата.

Популярні новини зараз

Українцям платитимуть подвійні пенсії: чиї гаманці стануть удвічі товщі

Бронювання більше не гарантія: нові правила змусять українців збиратись до війська

Навесні пенсії українців перерахують: на скільки можуть збільшитись виплати

Технічний збій чи привід для хвилювання: чому "Резерв+" перетворює українців на порушників

Показати ще

"Я думала, що таке тільки в мене. Те ж саме. Поміняли самі собі адресу, не питаючи, чи підходить воно тобі чи ні. Ціни деруть, а сервіс кульгає", - написала клієнтка.

На цей раз труднощі виникли, тому що посилка не влізла в комірку, відповіли в компанії. У Новій пошті також зазначили, що посилка може не доїхати, якщо відправник неправильно вказав вагу посилки, в результаті забронювали комірку, яка не відповідала габаритам відправлення.

Відгук клієнта та відповідь Нова пошта, скріншот

Нагадаємо, Monobank разом із АТБ створили спеціальну карту, яка дає додаткові знижки.

Раніше ми писали про те, що українцям блокуватимуть банківські рахунки: забрати можуть і частину пенсії

Як повідомляв Знай.ua, автоматично не призначать: кому потрібно звертатися за субсидією на новий опалювальний сезон