Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою щодо нав'язування карток одержувачам бюджетних виплат, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Цього разу дуже уважний клієнт банку зауважив, що з його рахунку, який був при цьому нульовим, зникли одразу 10 гривень. У підсумку на рахунку українця опинилося "-10 гривень".
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.
"З якого дива знімається комісія за послугу смс інформування на карту (кредитну) яка навіть не активована? Рахунок з 0.00 став раптом -10.00. Або це щоб далі нараховувати додаткові відсотки за неіснуючий борг????"", - поділився своєю неприємною ситуацією незадоволений клієнт.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Також, заради справедливості, варто відзначити той факт, що користувачі порталу Minfin вирішили прокоментувати цю ситуацію. Є навіть версія, що цією відбувся збій у роботі системи банку, і нібито гроші незабаром повернуть.
Ось що пишуть люди: "Чому 10 грн? Тому що з першого серпня смс-інформування коштує 10 грн, замість раніше 7 грн"; "Такий самий випадок. Повісили борг -10. Картою не користуюся. Що за!!!"; "Відбулося помилкове списання. Протягом двох тижнів банк поверне кошти. Клієнтам буде інформаційне повідомлення про помилкове списання комісії та її повернення найближчим часом".
Раніше повідомлялося, псевдо-співробітники "Ощадбанку" безкарно грабують українців серед білого дня: як працює схема.