Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія "Київстар", яка користується великою популярністю серед самих киян, а також мешканців центральних областей нашої країни, продовжує подавати неприємні "сюрпризи".

Цього разу уважний абонент зауважив, що мобільний оператор списує гроші з рахунку навіть якщо люди не користуються своїм номером. Коли люди роблять мінімальне поповнення, щоби не забрали номер, з рахунку списують по 10 гривень.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного абонента мобільного оператора "Київстар" на порталі для відгуків Otzyvua.

"Київстар", скріншот: YouTube

"Списують кошти з рахунку, навіть якщо людина не користується номером, а цим карта вилучена з телефону, номер телефону 0688868328. Номером ніхто не користується, цим карта вилучена з телефону, 04.09.2023 о 19:04 годині просто на 15 гривень поповнили рахунок, щоб не заблокували цю карту, авторизований у додатку "Мій Київстар" за номером 0688868328, тепер там показує, не 15, а 5 гривень.Поповнили на 15, залишилося 5 гривень.

Популярні новини зараз

Навіть ТЦК не чіпатиме: яких спеціалістів омине мобілізація

Селяни схопляться за голову: у скільки обійдеться податок на 1 гектар

Одним по 500 грн, а іншим – 1500 грн: пенсії можуть помітно змінитись

Зміни для абонентів: з 1 січня лунатиме новий сигнал

Показати ще

У звернення до технічної підтримки до оператора нічого не дало. Просять вказати код, який прийшов у SMS повідомлення, я їм кажу, що ця карта вилучена з телефону, добре, вказав IMEI телефону в якому останній раз стояла ця карта, пишуть, що це взагалі не потрібно для ідентифікації, здуріти можна, добре вказав PUK код від номера, теж непотрібний для ідентифікації, добре, вказав дату та час поповнення рахунку та на яку суму було поповнення, непотрібне для ідентифікації, вказав навіть залишок коштів після поповнення, що це 5 гривень залишилося, непотрібне для ідентифікації.

Ненажери, номером ніхто не користується, вони гроші з людей здирають. Тех.підтримка жахлива. Допомогти можуть тільки після ідентифікації, код PUK їх не цікавить, IMEI телефону не цікавить, дата і час поповнення рахунку і на яку суму не цікавить, залишок коштів не цікавить, тільки код із SMS. Сподіваюся, що хоч тут оператор відповість. Я чекаю на відповідь від оператора сюди", - пише незадоволений абонент "Київстару".

Отзыв недовольного абонента "Киевстара", скриншот: otzyvua

Нагадаємо, "Аферисти подбали...": абоненти Lifecell зауважили, що з рахунку списують по 25 грн на підозрілу акцію.

Раніше повідомлялося, "Відповідь убив...": українця через помилку Vodafone ледь не посадили за "викрадення" 10-річної дівчинки.

Також, банки почнуть по-новому перевіряти перекази українців: кого торкнуться зміни.