Один із трьох найбільших українських мобільних операторів, компанія "Київстар", яка користується великою популярністю серед киян та мешканців практично всіх областей, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм абонентам.
Цього разу українка зауважила, що за запитом "екстра грошей", то з банківського рахунку гроші списують, але на мобільний вони так і не надходять. Зрештою, українцям доводиться шукати інші шляхи, щоб поповнити свій поточний баланс і продовжувати користуватися послугами.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної абонентки мобільного оператора "Київстар" на порталі для відгуків про роботу компаній та послуг Otzyvua.
"Забула поповнити рахунок. Відрубали інтернет. Замовила екстра гроші у розмірі 20грн., щоб швиденько зайти в інтернет та сплатити пакет на місяць.
Грошей далі не буде: що має зробити кожен пенсіонер
Графіки відключення світла: як знайти свою адресу та години вимкнення
В Україні готуються до обмежень газопостачання: що чекає на споживачів
ПФУ змінив правила ідентифікації: що потрібно знати пенсіонерам
Гроші нарахували, послугу не надали, гроші списали - вуаля вас обдурили на 20 грн. У результаті довелося зранку йти до сусідів "за інтернетом", щоб поповнити рахунок", - поділилася своєю неприємною ситуацією незадоволена абонентка "Київстару".
Також уважна українка надала скріншоти, що підтверджують її історію:
Нагадаємо, "Ненажери, з людей гроші здирають": українці з номерами "Київстар" при поповненні втрачають одразу по 10 грн.
Раніше повідомлялося, якість мобільного зв'язку та Інтернету зміниться: чого чекати абонентам.