Жінка запевняє, що перевела зі свого рахунку 20 тисяч гривень, проте ці гроші просто зникли.

Свою скаргу клієнтка Ощадбанку розмістила на порталі Мінфін.

Невдоволена клієнтка Ощадбанку. Фото: скрін Мінфін

Вона зазначила, що співпрацювала з банком лише два рази і дуже про це пошкодувала. Про свій перший досвід з банком жінка не розповіла нічого, а те, що сталося вдруге не можна назвати приємним сервісом.

Клієнтка перевела на інший рахунок чималу суму коштів - 20 000 гривень. Однак за словами самої жінки, отримувач кошти не отримав, ба більше в неї їх списали.

Популярні новини зараз

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Показати ще

Карта "Ощадбанку". Фото: скрін youtube

Після виявлення цього факту, клієнтка звернулася до працівників банку за поясненнями куди поділися її гроші. Сам весь процес спілкування з фінансовою установою вона назвала "квестом". Бо з банку відправляють на гарячу лінію, а зателефонувавши туди, знову відправляють до банку. При цьому працівники Ощадбанку говорили різну інформацію, але ніякої конкретної відповіді жінка не отримала.

Один із коментаторів намагався допомогти жінці та розповів. що у самого була схожа проблема з переказом.

Відповідь користувача. Фото: скрін Мінфін

В результаті гроші зникли, клієнтці нічого не пояснили та не компенсували, а жінка вважає, що це найгірша установа.

Сам банк на цей коментар зі звинуваченням нічого не відповів.

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Гроші не прийшли": клієнти "Monobank" стали жертвами великого збою, зникає по 8 тисяч

Раніше портал Знай інформував, заплати за комуналку та окремо за квитанції: "Ощадбанк" залазить до кишень українців

також наш портал повідомляв, "Приват24" блокує комунальні платежі: клієнти у ступорі, у банку відмовчуються