Перший в Україні мобільний банк monobank придбав сервіс із бронювання столиків у закладах, який отримав назву TakeUsEat.
Про це повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський.
Він зазначив, що сервіс для бронювання столиків у закладах TakeUsEat заснували Олександр Леськів, Наталія Шкаровська, Серафима Лопухіна та Ольга Кірдяєва у 2020. При цьому проект був скоріше студентським хобі, ніж бізнесом.
"Нас надихають молоді команди, здатні самостійно створити та розвивати унікальний продукт", - написав Гороховський.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
У зв'язку з цим у банку вирішили зробити TakeUsEat частиною екосистеми expirenza by mono, яка дає ресторанам один QR на меню, оплату, чайові, відгуки та оцінки.
Тепер гості зможуть отримати ще й зручне бронювання столиків, а ресторани ще більше корисної аналітики.
У вересні 2021 року monobank придбав сервіс Expirenza — тоді ще платформу виключно з меню та відгуками для так званої індустрії гостинності, яку інтергрував в екосистему monobank під назвою Expirenza by mono.
До інтеграції у сервісі можна було залишити відгук про заклад, переглянути електронне меню, залишити безконтактні чайові через QR-код. До цього всього monobank додав свій еквайринг обслуговування ФОПів.
Нагадаємо, Monobank без пояснень заблокував карту волонтера, який допомагає ЗСУ: "Банк, якому все одно".
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк дозволив українцям перевірити один одного: як це зробити.
Також, "Умови прописані хитро...": українці з картками "Sense bank" несподівано збідніли на 50 грн.