Перший в Україні мобільний банк monobank придбав сервіс із бронювання столиків у закладах, який отримав назву TakeUsEat.

Про це повідомив співзасновник monobank Олег Гороховський.

Monobank, скріншот: YouTube

Він зазначив, що сервіс для бронювання столиків у закладах TakeUsEat заснували Олександр Леськів, Наталія Шкаровська, Серафима Лопухіна та Ольга Кірдяєва у 2020. При цьому проект був скоріше студентським хобі, ніж бізнесом.

"Нас надихають молоді команди, здатні самостійно створити та розвивати унікальний продукт", - написав Гороховський.

Популярні новини зараз

Гороскоп на тиждень 6-12 травня для всіх знаків Зодіаку: труднощі Близнюків, союзники Скорпіона та успіхи Риб

Подорожчає не лише електроенергія: комуналка стане непідйомною ношею

Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло

ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами

Показати ще

Monobank. Фото: скрін youtube

У зв'язку з цим у банку вирішили зробити TakeUsEat частиною екосистеми expirenza by mono, яка дає ресторанам один QR на меню, оплату, чайові, відгуки та оцінки.

Тепер гості зможуть отримати ще й зручне бронювання столиків, а ресторани ще більше корисної аналітики.

У вересні 2021 року monobank придбав сервіс Expirenza — тоді ще платформу виключно з меню та відгуками для так званої індустрії гостинності, яку інтергрував в екосистему monobank під назвою Expirenza by mono.

Карта Monobank. Фото: скрін youtube

До інтеграції у сервісі можна було залишити відгук про заклад, переглянути електронне меню, залишити безконтактні чайові через QR-код. До цього всього monobank додав свій еквайринг обслуговування ФОПів.

Нагадаємо, Monobank без пояснень заблокував карту волонтера, який допомагає ЗСУ: "Банк, якому все одно".

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк дозволив українцям перевірити один одного: як це зробити.

Також, "Умови прописані хитро...": українці з картками "Sense bank" несподівано збідніли на 50 грн.