Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який сумно відомий своєю агресивною політикою щодо нав'язування карток одержувачам бюджетних виплат, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Цього разу українка розповіла, що в одне із відділень банку співробітники "спеціально затягують" процес часткового розблокування рахунку. Українка скаржиться, що у банку постійно ніхто нічого не знає і не може надати їй чіткої відповіді.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню від незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Моя мама подала на часткове розблокування рахунку ще півтора місяці тому. Лист від виконавця банк отримав. За те у самому відділенні затягують сам процес. Кажуть, що нічого не приходило і чекайте. Коли має прийти до кого звертатися ніхто нічого не знає".
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
І це є державний банк. Як вона має жити без грошей? До кого вона має звернутися, щоби прийняли якісь дії?", — поділилася своєю неприємною історією клієнтка "Ощадбанку".
Також варто нагадати той факт, що було змінено низку тарифів на грошові перекази у додатку "Ощад24" та для банкоматів. Підвищені тарифи стосуватимуться та надання виписок для оформлення довіреності та індивідуальних запитів.
Нагадаємо, "Ощадбанк" нагородить клієнтів: можна отримати 25 000 гривень.
Раніше повідомлялося, що вкрали вже 271 млн грн: українці можуть втратити гроші через начальника або навіть за несплату комуналки.
Також, у зоні ризику кожен українець: у МВС терміново попередили громадян.