Найбільша українська державна компанія, яка займається доставкою поштових відправлень - "Укрпошта", продовжує подавати дуже неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам. Днями стало відомо, що у відділеннях компанії зникають продукти харчування з посилок, а ось цього разу експрес-доставка йде з Києва до Одеси вже три тижні.
Невдоволена клієнтка "Укрпошти" визначила, що її посилка вагою 13 кілограм просто "загубилася". Українка впевнена, що компанія не має права брати гроші за такий сервіс.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Укрпошти" на порталі для відгуків Otyvua.
"2 вересня у місті Київ була написана заявка про переадресацію відправлення до міста Одеса. Наразі вже тричі зверталися на гарячу лінію та маємо відповідь, що посилка загубилася, а все, що бачать оператори – це те, що вона досі на логістичному центрі у Одеса.
В Україні пенсії ставлять на "паузу": у ПФУ відповіли, чому люди залишаються без грошей
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Подавайте на розшук. Відправлення 13 кг, оплачено за експрес доставку - і вона просто загубилася! І на укропочте ніхто ні за що не відповідає! Зафіксовано кілька звернень, а в тому числі письмове, але вони просто на них не реагують.
Нарікатиму і писатиму далі. Хто має відповісти за таке недбальство? Укрпошта, ви не маєте права брати гроші з людей за таку роботу. Нікому не раджу.", - пише незадоволена клієнтка "Укрпошти".
Нагадаємо, українцям доступна нова благодійна допомога: хто може отримати.
Раніше повідомлялося, гаманець навіть не знадобиться: у Новій пошті розповіли про корисну послугу та який бонус можна отримати за її використання.
Також, "Вирішили під шумок стягувати бабло": на "Укрпошті" з'явилася додаткова плата за посилки.