"Ощадбанк" знімає з карток деяких клієнтів по 100 гривень. З цим зіткнулася українка, яка опублікувала відповідну скаргу на порталі "Мінфін".
Українка пояснила, що отримала від Ощадбанку повідомлення, що з її рахунку було знято 100 гривень за обслуговування рахунку. У банку пояснили, що суму списали у зв'язку з тим, що клієнтка тривалий час не здійснювала жодних операцій по карті.
"Сьогодні прийшло смс від Ощадбанку: сплачено 100 грн. за обслуговування рахунку. Я просто в шоці. Це як? Оператор пояснив, що це зробили, тому що довго не користувалася рахунком. У мене питання до Ощадбанку, ви там подуріли?", - обурилася клієнтка.
Жінка розкритикувала дії банку, заявивши, що він забирає останні гроші у такі складні часи.
Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Ви, вибачте, ТУПО, обкрадаєте своїх клієнтів і ще в такий важкий час. Як так, а де було попередження заздалегідь, що так буде зроблено, якщо я не користуюсь карткою? Якщо б це не зарплатна картка, ніколи б не звернулася до цих аферистів. Ганьба!", - додала жінка.
Варто зазначити, що плата за обслуговування рахунку без руху є законною та прописана у тарифах банку. Щоб уникнути списань, потрібно проводити хоч якісь транзакції, наприклад, поповнювати мобільний рахунок.
Раніше портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" заплатить клієнтам по 50 гривень за просте завдання: можна натиснути непогану суму.
Також наш портал інформував, українці хапаються за голову: "Ощадбанк" перетворив оплату комуналки на півторагодинний квест.
Крім того, ми писали, Ощадбанк подарує клієнтам десятки смартфонів: тільки потрібно виконати три умови.