Українка поскаржилася, що передача показників газового лічильника перетворилася на справжні муки, а її батькам надсилають одразу кілька платіжок, у яких легко заплутатися. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на сторінці "Нафтогазу" у facebook.

Клієнтка "Нафтогазу" заявила, що передача показників стала справжнім випробуванням, оскільки система не сприймає дані, а працівники компанії до цього ніяк не допомагали.

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

"Передати показники не можна. Ніде не проходить ні особовий рахунок, ні код ЕІС. Оператор відправляє в чат боти... але там теж пише, що дані введені невірно... хоча все копіюю за квитанцією", - повідомила українка.

За словами жінки, це не єдина проблема. Вона стверджує, що її батьки отримали відразу три платіжки за газ, через що заплуталися і здійснили переплату.

Популярні новини зараз

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Платіжка "Нафтогаз". Фото: скрин youtube

"Люди добрі, може досить знущатися? Раніше спокійно передавала покази і за себе і за старих, які через свій вік не можуть робити цього. Тепер їм прийшли три квитанції. Не розібралися, заплатили наперед... заплутати і гроші здерти, тут у вас добре виходить", - поскаржилася клієнтка.

Скарга на "Нафтогаз". Фото: скрін facebook.com/NaftogazGasSupply

Раніше портал Знай повідомляв, ніхто не проживає, а платіжки за транспортування газу приходять: у "Нафтогазі" розповіли, чи потрібно платити.

Також наш портал інформував, комунальники просять ще: українцям озвучили важливі зміни щодо лічильників.

Крім того, ми писали, брати квитанції та бігти на "розбірки"? У "Нафтогазі" розповіли, що робити у разі переплати за газ.