Підприємство "Київводоканал" забезпечує послугами з водопостачання значну частину українців.
Віднедавна були відновлені повірки лічильників, тому люди стикаються з проблемою, коли процедура проводиться надто довго. В такій ситуації українці платитимуть більше, бо розрахунки проводяться за іншою формулою.
Одна з клієнток підприємства залишила розгніваний відгук на сторінці водоканалу. Жінка стверджує, що оплатила процедуру повірки лічильника ще 2 жовтня та домовилася, що майстер прийде 10 або 11 числа. В "Київводоканалі" жінку запевнили, що гроші можуть повернутися протягом 3 місяців.
" Ви постачальники послуг, вам за власні кошти роблять повірки, і заміни лічильників, ви не можете нічого. "
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Після такого шквалу критики, з жінкою зв'язалася бухгалтер водоканалу та вони разом домовилися, що оплату за лічильник перенаправлять на рахунок оплати води. Але клієнтка таким рішенням задоволена лише частково.
"Я вимушена тріпати нерви собі, щоб знайти майстра на заміну того лічильника, бо повірка не пройшла на 6% перевищує покази"
Одна з працівниць пояснила ситуацію тим, що не встигають провести процедуру всім. Але як стверджує споживачка, борги нараховують вчасно. Навіть коли в неї не було лічильника їй нарахували борг за 22 куби, при тому, що в помешканні жили тільки 2 людини.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, у вас був час: хто тепер заплатить за комуналку втричі більше
Раніше портал Знай інформував, у "Yasno" закликають пенсіонерів купувати генератори та ecoflow: "А кошти на це де взяти?"
Також наш портал повідомляв, заплатите с власної кишені: в обленерго зробили важливу заяву