Українці залишають безліч скарг на роботу "Нафтогазу", одна з причин – завчені відповіді представників компанії, від яких неможливо дочекатися допомоги.

"Особливість" поведінки працівників компанії відзначив незадоволений українець під постом "Нафтогазу" у соцмережі Facebook. Він впевнений, що на запитання клієнтів відповідають боти, тому не варто розраховувати на допомогу у вирішенні питань.

Онлайн-послуги "Нафтогазу". Фото: скрін youtube

Крім того, українець попередив інших про те, що при сплаті комунальних послуг через сервіси, які рекомендує компанія, комісія набагато вища.

"Той самий LiqPay бере комісію 3%, а повертають 1", - написав він.

Популярні новини зараз

Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Щодо комісії в "Нафтогазі" відповіли, що компанія не встановлює її розмір при здійсненні платежів, і все залежить від банку та виду картки. А ось про те, що клієнтам відповідають боти, промовчали.

"Уточнити шляхи для здійснення оплат без нарахувань комісій, Ви можете звернувшись до відділення банку, послугами якого користуєтесь. Знижка в розмірі 1 % нараховується за вчасну проведену оплату за допомогою онлайн сервісів компанії", - відповіли клієнту.

Відгук про роботу Нафтогазу, скріншот

Раніше ми писали про те, що переплата за газ: у "Нафтогазі" розповіли як повернути гроші, якщо сплатили не тому постачальнику

Як повідомляв Знай.ua, множество вкотре звертався за допомогою і виявилося крайнім: недбалість ЖЕКу переклали на киянина

Також портал Знай.ua писав, що в Yasno звернулися до споживачів щодо електроенергії: можна зробити онлайн та абсолютно безкоштовно