Компанія-монополіст електроенергії "Yasno" закликала українців долучатися до їх колективу. Однак споживачі не задовлені їх роботою та вважають, що при працевлаштуванні, усім працівникам роздають однакові "методички".
Відповідне відео "Yasno" розмістили на своїй сторінці у Facebook.
На його кадрах маркетологи взяли інтерв'ю у робітників компанії та запитали про те, що їм подобається у роботі.
Вони похизувалися перед українцями зручним графіком роботи, цікавими задачами та особистим психологом та відрядженнями.
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
У кінці відео з'явився гендиректор "Yasno", Сергій Коваленко та запросив до компанії, цинічно заявивши про те, що у них завжди є світло. У ролику просувають ідею того, що компанія дуже любить своїх клієнтів.
Звичайно багатьох українців обурила така реклама, яка не відповідає дійсності.
Українець заявив, шо складаєаться враження, що при працевлаштуванні, усім співробітникам видають буквально однакові "методички", за якими вони "відшивають" своїх клієнтів, а не вирішують їх проблеми.
У пресслужбі компанії клієнту поспівчували за те, що він мав негативний досвід спілкування із співробітниками, та повідомили, що він завжди може звернутись із своює проблемою у особисті повідомлення на сторінці Facebook.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Старі та сім'ї з дітьми ледве виживають": українці спустили всіх собак на Yasno через ціни на електроенергію.
Також наш портал інформував, у квартирі ніхто не живе, а платню за воду нараховують: "Київводоканал" підказав, як зупинити цей процес.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Навіщо їх вносять, якщо вони неправильні?": українців збили з пантелику через показання лічильника, що говорять у YASNO.