Українці регулярно скаржаться, що "Нафтогаз" нараховує їм зайві куби, через що їх зобов'язують сплатити вигадані борги. Також компанія часто зв'язується з клієнтами щодо заборгованості, якої не існує.

Жінка розповіла свою історію у Facebook під постом компанії про те, що робити у випадку несправедливого нарахування заборгованості. За словами клієнтки, "Нафтогаз" буквально "намалював" їй борг, який насправді належить сусідці.

Газовий лічильник. Фото: скрін youtube

Справа в тому, що вона одного разу допомагала сусідці передати показники газового лічильника зі свого телефону. Невідомо як, але "Нафтогаз" вважав, що заборгованість стосується її рахунку, а не сусідки.

"Я згодна, коли б звонили за мій борг (якого немає), але ж звонять за борг сусідки, якій я колись допомогала передати показники зі свого телефону", - написала жінка.

Популярні новини зараз

ТЦК витратить 10 мільйонів на перевезення військовозобов'язаних

Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами

На українців чекає дощовий тиждень, але його фінал обіцяє радість: прогноз погоди в Україні

Коли пролунає останній дзвоник в українських школах: названо дати

Показати ще

Відгук про роботу Нафтогазу, скріншот

Представник компанії запропонував з'ясувати деталі в особистому листуванні, а також надав інші способи, щоб зв'язатися з "Нафтогазом" для вирішення проблем:

  • написати на електронну пошту client@gas.ua,
  • звернутися до чат-боту GASUA (у Вайбері, Телеграмі)
  • зателефонувати за телефонами гарячої лінії: 066-300-28-88; 098-300-28-88; 093-300-28-88.

Нагадаємо, труба моя, але доставку газу все одно оплачую: газовики пояснили, куди йдуть гроші споживачів

Раніше ми писали про те, що субсидії на комуналку: скільки залишилося часу, щоб оформити допомогу на зиму

Як повідомляв Знай.ua, "Можлива зупинка електропостачання": в обленерго попередили українців