Українцям масово змінюють електролічильники. Замість приладів старого зразка - двозонні або, так звані, "розумні" лічильники. Вони автоматично передають показники споживання, а також іншу корисну інформацію, наприклад, про відсутність електрики, перевантаження мережі, втрати, несправність приладу та інші проблеми.

За ідеєю, нові прилади повинні полегшити життя споживачам, але багато хто з них незадоволений якістю, тому залишає скарги "Yasno".

Двозонний лічильник. Фото скріншот з Youtube

Одна українка заявила, що їй встановили новий лічильник "примусово", при цьому їй так само доводиться самостійно передавати показники лічильника.

"2 роки тому мені примусово і погрозами встановили лічильник Nik c GPRS модулем... Це при тому, що попередньо я придбала у компанії Yasno пакет економії, і встановила за свій рахунок лічильник Nik БЕЗ GPRS-модуля (в нашому домі він не працював тоді). На сьогоднішній день, у мене є непотрібний лічильник, і лічильник, який не передає показники. Я все одно повинна робити це руками. У вас хоч якась логіка таких рішень?" - написала вона.

Популярні новини зараз

Українських водіїв внесуть до Реєстру військовозобов'язаних: чого чекати з червня 2024 року

На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю

В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо

Ціни на популярний продукт взлетіли до небес: чому українці вирішили його ігнорувати

Показати ще

Це не єдина скарга. Інший споживач зіткнувся з такою самою проблемою. Він установив двозонний лічильник за власний рахунок, але йому нав'язали установку іншого.

"Добровільно примусово" з погрозами та листами у поштовій скриньці, встановили типу який сам повинен передавати показники. Передавав показники він сам аж ОДИН раз. Перший місяць. А тепер ніфіга не передає. Передаю вручну. Так і цього їм мало. Все одно нарахували мені того місяця неіснуючі 1800к8т", - скаржиться чоловік.

Відгук про роботу Yasno, скріншот

Нагадаємо, переплата, перевірка та передача показників лічильника: газовики вказали на важливі нюанси

Раніше ми писали про те, що залишився один день: енергетики звернулися до українців

Як повідомляв Знай.ua, у YASNO показали, як перейти на більш вигідний тариф за світло