Українці повинні регулярно проводити перевірку лічильників води, щоб переконатися у їхній працездатності та уникнути переплати за комуналку. У "Київводоканалі" поділилися подробицями, як замовити послугу та у які терміни обробляють заявки на проведення процедури.

Лічильники води потрібно перевіряти раз на чотири роки або з періодичністю, яка вказана в паспорті пристрою, а замовити перевірку можна за цим посиланням за номером телефону 202-02-02 або скориставшись чат-ботами.

Лічильник води. Фото: скрін youtube

Коли людина залишає заявку, їй надсилають її номер на електронну адресу. Якщо йдеться про повірку лічильника без демонтажу, то з клієнтом зв'яжуться протягом 10 робочих днів, щоб узгодити дату виконання процедури.

"Якщо ви замовляли повірку з демонтажем, протягом 2 робочих днів на вашу електронну пошту надійде рахунок за виконання послуги. Після сплати рахунку протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт", - додали до компанії.

Популярні новини зараз

З кордону відразу до ТЦК: що може чекати на чоловіків при виїзді

Київ та інші міста будуть розбиті: волонтерка спрогнозувала невтішне майбутнє для українців

Не бери слухавку: шахраї дзвонять саме із цих номерів - і ти вже в їхній пастці

"Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого

Показати ще

Повірку треба робити, коли з дати виробництва лічильника минуло 4 роки. Інформація про це є у техпаспорті пристрою.

"Якщо ваш лічильник вже проходив періодичну повірку, її дату ви можете подивитись у виданому вам свідоцтві", - зазначили у "Київводоканалі".

Пост "Київводоканалу", скріншот

Нагадаємо, до 5,5 грн за кВт: у YASNO заявили про необхідність підвищення тарифів на світ

Раніше ми писали про те, що українцям знову почнуть надсилати по одній платіжці за газ: чи платитимемо менше

Як повідомляв Знай.ua, процес передачі показників електролічильників змінили: що потрібно знати