Українці повинні регулярно проводити перевірку лічильників води, щоб переконатися у їхній працездатності та уникнути переплати за комуналку. У "Київводоканалі" поділилися подробицями, як замовити послугу та у які терміни обробляють заявки на проведення процедури.
Лічильники води потрібно перевіряти раз на чотири роки або з періодичністю, яка вказана в паспорті пристрою, а замовити перевірку можна за цим посиланням за номером телефону 202-02-02 або скориставшись чат-ботами.
Коли людина залишає заявку, їй надсилають її номер на електронну адресу. Якщо йдеться про повірку лічильника без демонтажу, то з клієнтом зв'яжуться протягом 10 робочих днів, щоб узгодити дату виконання процедури.
"Якщо ви замовляли повірку з демонтажем, протягом 2 робочих днів на вашу електронну пошту надійде рахунок за виконання послуги. Після сплати рахунку протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт", - додали до компанії.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Повірку треба робити, коли з дати виробництва лічильника минуло 4 роки. Інформація про це є у техпаспорті пристрою.
"Якщо ваш лічильник вже проходив періодичну повірку, її дату ви можете подивитись у виданому вам свідоцтві", - зазначили у "Київводоканалі".
Нагадаємо, до 5,5 грн за кВт: у YASNO заявили про необхідність підвищення тарифів на світ
Раніше ми писали про те, що українцям знову почнуть надсилати по одній платіжці за газ: чи платитимемо менше
Як повідомляв Знай.ua, процес передачі показників електролічильників змінили: що потрібно знати