Багато українців досі припускаються елементарних помилок під час оплати комунальних послуг, через що їхні гроші не доходять до постачальника, а по особовому рахунку накопичується заборгованість.
Що робити у випадку, якщо споживач не вказав свій особовий рахунок при оплаті послуги з розподілу газу, розповіли на сторінці "Житомирська філія "Газмережі" в Facebook.
Насамперед українців просять бути пильними та перевіряти всі дані при сплаті комуналки.
"При оплаті за послугу з розподілу газу важливо обов’язково вказувати свої дані. Дуже часто споживачі не зазначають особовий рахунок, а через це платіж губиться, а в особовий кабінетах, тим часом, накопичується заборгованість. Для того, аби віднайти споживача й встановити відповідність між рахунком та проплатою доводиться витрачати багато часу та сил", - зазначили в публікації.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Якщо гроші все ж таки пішли "в нікуди", українцям слід зробити наступне:
- написати заяву про зарахування сплачених коштів за особовим рахунком (зразок заяви нижче);
- додати копію квитанції про оплату, копію паспорта та ідентифікаційного коду;
- надіслати заяву на електронну пошту філії Газмережі, де мешкаєте, або віддати документи персональному менеджеру у найближчому центрі обслуговування клієнтів.
"Тож, наголошуємо, щоб кошти були зараховані коректно, здійснюючи платіж вказуйте ПІБ, адресу та номер особового рахунку", - нагадали в компанії.
Нагадаємо, "Київводоканал" звернувся із важливим нагадуванням: забудете – доведеться помучитися з платіжками
Раніше ми писали про те, що українцям відключили опалення, незважаючи на опалювальний сезон: у чому річ
Як повідомляв Знай.ua, "Зробимо...": у компанії "Yasno" розповіли українцям, як прибрати зайві кВт із квитанцій