В українців з карток ПриватБанку часом пропадають гроші і при цьому немає жодного інформування чи запиту на підтвердження операції. Відповідна скарга з’явилася на порталі "Мінфін".
Українка поскаржилася, що поки що вона спала її карту "Привата" обчистили. При цьому вона не отримала жодного інформування, а захист не спрацював. Кошти нібито списалися на вимогу якогось сайту, але жінка запевнила, що карту ніде не "світила".
"Списали кошти вночі, без смс та підтвердження дзвінком. Наразі невідомо, чи вдасться повернути кошти. Усі можливі засоби інформування були підключені", - написала клієнтка.
2 фрази, які можуть наслати на вас пристріт в натовпі: ніколи не відповідайте на ці запитання незнайомців
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
У ПриватБанку відреагували на скаргу і пояснили, чому з клієнткою могло статися таке лихо.
"Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та надана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику", - відповіли працівники банку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Я за все життя стільки не заробив!": заблокували рахунок через майже 3 мільйони, про які він чує вперше.
Також наш портал інформував, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Заморозив гроші на пів року": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію.