Частина українців сплачує за електроенергію компанії Yasno. І часто в споживачів виникає багато питань, які стосуються нарахувань, напруги в мережі та сум в платіжках.
До компанії звернулася схвильована жінка з проханням пояснити як відбуваються нарахування, якщо напруга в мережі постійно змінюється. Окрім цього, її цікавить до кого потрібно звертатися, щоб напруга залишалася на стандартному рівні.
"До кого звертатися, якщо напруга в мережі не відповідає стандартним 220В, а менше 180-195 В. Як це впливає на нарахування?"
Експерти компанії розповіли куди потрібно звернутися та як діяти при стрибках напруги в помешканнях українців.
Лист-пастка від ТЦК: повістки тепер приходять так, що відкрутитись буде неможливо
Покарання будуть жорсткими: українців зобов'язали замовляти послуги для лічильників на воду
Працюючим пенсіонерам готують підвищення: кому додадуть автоматично, а хто муситиме звільнитись
Пенсію можна збільшити однією довідкою: що потрібно подати до ПФУ
Для уникнення неприємних наслідків, дотримуйтеся декількох простих правил:
1) Щоб зберегти техніку та уникнути аварійних ситуацій, рекомендують вимикати прилади з розетки при нестабільній напрузі в мережі
2) Якщо аварійна ситуація все ж виникла, негайно зверніться до вашого оператора системи розподілу (ОСР) та повідомте про проблему. Саме вони займаються всіма технічними питаннями. Знайти контакти ОСР в вашому регіоні можна на сайті Yasno та в відкритій мережі.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, суму в платіжках можна знизити вдвічі: в Yasno розповіли як це зробити
Раніше портал Знай інформував, субсидії на комуналку: пенсіонерам нагадали правила отримання допомоги від держави
Також наш портал повідомляв, комунальники розсилають українцям "листи щастя": кого можуть запросити до суду