Українці сплачують декілька платіжок за комунальні послуги. Серед них квитанції про оплату водопостачання.
У відомствах неодноразово наголошували, що для правильних нарахувань потрібно вчасно передавати інформацію про показники лічильника. Але як виявилося, трапляються ситуації, коли передана інформація не враховується при визначенні суми за послугу.
Про такий досвід, розповів один з клієнтів "Київводоканалу". За словами чоловіка, він завжди передає показники до Київобленерго та Київводоканал. І якщо з першою компанією не виникає жодних проблем, то за воду йому нараховують зовсім інші цифри.
" І якщо з Київенерго все чітко і добре, то Водоканал ігнорує мої показники і надсилає мені щомісяця якісь містичні цифри! Вони вже перевищили на 10 кубів реальність! В чат-боті повний ігнор!"
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
На всі закиди чоловіка, відповіли в водоканалі. За їх словами, для уточнення всіх подробиць та вирішення ситуації, потрібно виконати кілька дій.
Куди звертатися в такій ситуації
Зверніться до фахівців центру, на електронну пошту (обирати адресу потрібно відповідно до вашого району)
Знайти перелік адрес електронних пошт можна за посиланням.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, грітися доведеться всім: як врятувати себе в холодну пору, коли відключать світло і опалення
Раніше портал Знай інформував, власники квартир та будинків платитимуть нові податки: хто з українців буде сплачувати та яку суму
Також наш портал повідомляв, готуйте гаманці: українцям загрожують додаткові витрати через лічильники води