Банківська практика часом може викликати непорозуміння та розчарування у клієнтів. Нещодавно одна з клієнток ПриватБанку зіткнулася із ситуацією, коли банк без попередження припинив надання послуг.
Вирішивши закрити свої рахунки, вона очікувала повернути свої кошти, але згодом зіткнулася із затримкою в цьому процесі. Про це вона розповіла в коментарях на порталі Міністерства фінансів.
У своїх коментарях вона поділилася негативним досвідом, описавши його як щось "жахливе і ненадійне". Клієнтка стверджує, що після подання заяви на закриття рахунків та надання реквізитів для повернення грошей, вона чекала на обіцяні три робочі дні, але минуло вже шість робочих днів, і її кошти так і не повернули.
2 фрази, які можуть наслати на вас пристріт в натовпі: ніколи не відповідайте на ці запитання незнайомців
Лише $100 на місяць: адвокати беруться захистити ухилянтів від ТЦК, можна оформити підписку
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Банк у відповіді пояснив, що для повернення коштів необхідно подати заяву у відділенні банку та вказати реквізити рахунку в іншому банку на ім'я клієнта.
Однак клієнтка стверджує, що дана інформація вже була надана, і очікування на повернення коштів стало неприйнятно тривалим.
Такі ситуації наголошують на важливості своєчасного та чіткого інформування клієнтів про процедури закриття рахунків та повернення коштів, що дозволить уникнути непорозуміння та невдоволення з обох сторін.
Раніше ми писали про те, що ПриватБанк роздасть секретні новорічні подарунки наймолодшим клієнтам: як отримати
Як повідомляв Знай.ua, загляньте у свої скарбнички та старі гаманці: забуті копійки можуть принести майже 5 тисяч гривень
Також портал Знай.ua писав, що підробок значно побільшало: Нацбанк попередив українців