Немало питань в українців виникає не лише з оплатою, а й з якістю комунальних послуг. Тому, потрібно знати до кого звернутися з цією проблемою.

Одними з найчастіших проблем, які трапляються це відключення електроенергії та рівень напруги в мережі. Якщо з першою все зрозуміло, то з другою трохи складніше. До компанії ДТЕК Київські регіональні електромережі звернулася жінка, з проханням пояснити, куди та на ім'я кого їй потрібно надіслати заяву про неналежний рівень напруги в помешканні.

Скачки напруги. Фото скріншот з Youtube

Проблема виникла не лише в неї, а й інших мешканців будинку, тому вони вирішили подати колективну скаргу.

"Доброго дня. Хочемо подати колективне звернення/скаргу на якість напруги. Підкажіть будь ласка хто керівник департаменту з обслуговування клієнтів ПрАТ "ДТЕК Київські Регіональні Електромережі мережі зараз?на кого писати звернення?" запитала жінка

Популярні новини зараз

Не 3,5 і навіть не 4 грн за кВт: українцям назвали "справедливий" тариф на світло

По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі

Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс

На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю

Показати ще

В компанії наголосили, що офіційне звернення можна надіслати електронною поштою. Для клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі - kanckrem@dtek.com. При цьому адресатом потрібно вказувати повну назву компанії - ПРАТ "ДТЕК Київські регіональні електромережі".

Таким чином, звернення про неякісну напругу можна подати онлайн, вказавши адресатом саму компанію.

Звернення до ДТЕК. Фото: скрін

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, від нових платіжок засіпається око: частині споживачів доведеться платити більше

Раніше портал Знай інформував, кому з українців потрібно у 30-денний термін з'явитися до ПФУ

Також наш портал повідомляв, українці ще можуть отримати "зимову" субсидію: але є один маленький нюанс