У грудні через загрозу підтоплення у Києві тимчасово обмежили рух синьою гілкою метро на ділянці між станціями Деміївська та Теремки для проведення ремонтних робіт у перегінному тунелі.
Однак, за словами начальника КП "Київський Метрополітен" Віктора Брагінського, зараз у столичному метро немає жодної станції, яка б зажадала термінового позапланового ремонту.
За його даними, підприємство постійно здійснює моніторинг та нагляд за станом тунельних споруд на всіх лініях метро, особливо на проблемних із гідрогеологічної точки зору ділянках.
І поточний технічний стан конструкцій цілком задовільний для безпечного та безперебійного перевезення пасажирів.
Не знайдуть цього в машині – отримаєте штраф: що можуть перевірити копи
Ви подивитесь на лічильники і не повірите очам: як прибрати кілька кубів до кінця місяця без порушень
Таких цін не бачили давно: скільки доведеться заплатити за курячі та перепелині яйця
Не 3,5 і навіть не 4 грн за кВт: українцям назвали "справедливий" тариф на світло
"Наразі станцій, які потребують термінового позапланового ремонту, у київському метро немає", - зазначив він.
Водночас, враховуючи фізичне зношування та необхідність підвищення експлуатаційних характеристик, у 2024 році заплановано провести капітальний ремонт ділянки тунелів між Почайною та Тарасом Шевченком на Оболонсько-Теремківській лінії, але це відбудеться влітку.
У метро пообіцяли, що повного перекриття руху поїздів не буде - швидше за все, на час ремонту там організують човниковий режим в обох напрямках через тунель.
Нагадаємо, побудували в кишені 24 мільйони: компанії, що зводить Подільський міст, ставлять дедалі більше питань
Як повідомляв "Знай.uа", Кличко змінив комфортне метро на ТРЦ та офіси: економіст пояснив, чому Київ може спорожніти
Знай.ua писав, закриття "червоних станцій" метро: КМДА звернулася із терміновою заявою