Monobank без причини анулює клієнтам кредитний ліміт на карті. Про це свідчить один із відгуків, опублікованих на порталі "Мінфін".

Українка заявила, що за ідеальної кредитної історії та відкритого ФОП, Monobank підсунув їй "сюрприз". За її словами, без видимої причини їй анулювали кредитний ліміт.

Monobank. Фото: скрін youtube

"Просто так забрали кредитний ліміт сьогодні. Підтримка — нуль реакції. Покращуйте, каже, свою кредитну історію. Зайшла перевірити що там по історії — все ідеально. Жодного разу не прострочувала платежі, маю відкритий ФОП з цим банком", - поділилася українка.

Жінка стверджує, що під час звернення до служби підтримки їй не надали жодних логічних пояснень такого рішення. Також вона була готова надати додаткові документи, які могли б розв'язати проблему, проте їх не прийняли.

Популярні новини зараз

Цей новий документ видаватимуть ТЦК тим, хто не має військового квитка: зателефонують і перевірять

З 1 червня українці платитимуть за воду по оновленому тарифу: кому радять приготуватися

Надія на мікрохвильовку? В Україні почали виписувати величезні штрафи власникам газових плит

Україна забуде, що таке війна: ясновидець розповів про майбутнє нашої країни та про те, коли закінчаться бойові дії

Показати ще

Monobank, скріншот: YouTube

"Ніяких пояснень, звісно, немає. Система перевірила, система вирішила", - обурилася клієнтка.

Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пообіцяли в індивідуальному порядку розглянути проблему. Пізніше українка проінформувала, що кредитний ліміт таки повернули.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank нарахував українці борг вже по закритій карті: "Списання відсотків".

Також наш портал інформував, Monobank підказав, як захистити карту від шахрайських списань: ось що потрібно зробити.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Поводяться як шахраї": клієнтка Монобанку запевняє, що кошти їй повернули лише після кількох тижнів "морозу".