Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що деякі клієнти компанії Yasno не до кінця розуміють, навіщо необхідно передавати показники лічильника світла, якщо щомісяця приходить агент для перевірки.
На це запитання відповіли представники компанії Yasno спеціально для свого клієнта в соціальній мережі Facebook.
Один із клієнтів компанії звернувся з питанням такого плану: "Поясніть, навіщо вносити показники, якщо ваші агенти приходять щомісяця?"
Представники компанії надали відповідь, і заявили, що щодо роботи контролерів необхідно звернутися до ПрАТ "ДТЕК Київські Електромережі".
Гороскоп на сьогодні 14 серпня: уважність близнюків, стрес дів та фінанси стрільців
ТЦК можуть прийти до ухилянтів вночі: нові підходи до мобілізації
Очне, змішане чи дистанційне: школярів чекають нові формати навчання з 1 вересня
Не відправлять далеко: хто може служити поруч з домом
"Контакти розміщені на нашому сайті за посиланням: https://yasno.com.ua/contacts-osr. Передавати свідчення лічильника вчасно, необхідно для виставлення коректного рахунку за спожиту електроенергію", - розповіли фахівці.
Це також можна робити онлайн:
- на сайті компанії https://www.yasno.com.ua/indicators ;
- в особистому кабінеті https://www.my.kyiv.yasno.com.ua ;
- за допомогою мобільного додатка YASNO https://yasno.com.ua/mobile-application;
- За допомогою чат-бота YASNO в Viber https://yasno.com.ua/chatbot ;
- через наш чат-бот у телеграмі: YASNO-online: https://yasno.com.ua/news/b2b_news/telegram_bot.
Нагадаємо, виправити неправильні показники не так просто: у Yasno вказали важливий нюанс.
Раніше повідомлялося, доведеться заплатити зі своєї кишені: енергетики зробили заяву.
Також, українцям відключатимуть світло не лише за борги: на кого чекають вечори при свічках.