Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що деякі клієнти компанії Yasno не до кінця розуміють, навіщо необхідно передавати показники лічильника світла, якщо щомісяця приходить агент для перевірки.
На це запитання відповіли представники компанії Yasno спеціально для свого клієнта в соціальній мережі Facebook.
Один із клієнтів компанії звернувся з питанням такого плану: "Поясніть, навіщо вносити показники, якщо ваші агенти приходять щомісяця?"
Представники компанії надали відповідь, і заявили, що щодо роботи контролерів необхідно звернутися до ПрАТ "ДТЕК Київські Електромережі".
100 доларів можуть завдати проблем при обміні: які купюри важко збути
Продаж авто загонить у мінус: українців приголомшили новими вимогами - не зглянуться навіть на старі авто
"Телефонні повістки" військовозобов'язаним: як реагувати на усний виклик до ТЦК
Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
"Контакти розміщені на нашому сайті за посиланням: https://yasno.com.ua/contacts-osr. Передавати свідчення лічильника вчасно, необхідно для виставлення коректного рахунку за спожиту електроенергію", - розповіли фахівці.
Це також можна робити онлайн:
- на сайті компанії https://www.yasno.com.ua/indicators ;
- в особистому кабінеті https://www.my.kyiv.yasno.com.ua ;
- за допомогою мобільного додатка YASNO https://yasno.com.ua/mobile-application;
- За допомогою чат-бота YASNO в Viber https://yasno.com.ua/chatbot ;
- через наш чат-бот у телеграмі: YASNO-online: https://yasno.com.ua/news/b2b_news/telegram_bot.
Нагадаємо, виправити неправильні показники не так просто: у Yasno вказали важливий нюанс.
Раніше повідомлялося, доведеться заплатити зі своєї кишені: енергетики зробили заяву.
Також, українцям відключатимуть світло не лише за борги: на кого чекають вечори при свічках.