ПриватБанк упіймали на нав'язуванні кредитних карток при обслуговуванні у відділенні. Про інцидент розповіла одна із клієнток фінустанови. Відповідний відгук з'явився на порталі "Мінфін".

Українка розповіла, що звернулася до відділення, щоб перевипустити картку для виплат. Проте співробітник "Привату" заявив, що перевипуск можливий лише за оформлення кредитки. Жінка не погодилася на такі умови та ухвалила рішення міняти банк.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Консультант Наталія відмовила мені, сказала що це неможливо без оформлення кредитної картки або картки "Універсальна" з кредитним лімітом. Вимушена закрити цю картку і стати клієнтом іншого банку, тому що кредит мені не потрібен", - поскаржилася клієнтка.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

2026 - рік Червоного Вогняного Коня: як зустріти Новий рік, щоб удача стрибала з тобою в один такт

ТЦК можуть прийти до ухилянтів вночі: нові підходи до мобілізації

Позапланова індексація: деяким пенсіонерам додадуть грошей – кому звертатися до ПФУ

За скромну надбавку доведеться поборотися: ПФУ поставив пенсіонерам умови

Показати ще

На скаргу українки відреагували спеціалісти ПриватБанку. Вони заявили, що дії працівника відділення суперечили правилам обслуговування, оскільки оформлення кредитки відбувається виключно за бажанням клієнта.

"Оформлення додаткових послуг при отриманні картки не є обов'язковою умовою. Викладені вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота", - пообіцяли у фінустанові.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, кредитний зашморг: українці скаржаться на Monobank через нав'язування непотрібних послуг.

Також наш портал інформував, ПриватБанк блокує рахунки для соцвиплат: українці залишаються без допомоги.

Крім того, ми писали, гроші списали шахраї, а сплачуєте відсотки ви: ПриватБанк розповів, як вийти з цієї кризи.