Українці все частіше скаржаться, що отримують платіжки від "Нафтогазу" із зайвими кубами та вищими нарахуваннями. Куди звертатися і кому скаржитися у таких випадках, розповіли на facebook-сторінці газопостачальної компанії.
Побутові споживачі зобов'язані щомісяця у встановлений термін передавати показники газових лічильників. Це забезпечить правильні нарахування у платіжках. Проте в окремих випадках це не рятує від завищених сум на рахунках.
Так, у "Нафтогазі" пояснили, що компанія займається формуванням та розсилкою рахунків клієнтам на підставі даних, переданих від оператора ГРС.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
"Оператори ГРМ формують об’єми. До нашої компанії надходить лише об’єм, поданий Вашим оператором ГРМ, на цей об’єм ми робимо нарахування суми до оплати", - зазначили в компанії.
Отже, якщо споживач своєчасно передав показники лічильника, але сума в платіжці не сходиться, слід звернутися з уточненням до свого оператора ГРС. Можливо, саме він припустився помилки при передачі інформації "Нафтогазу".
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, трубу відрізали, а борги зростають: українців змушують платити за газ, яким вони не користуються.
Також наш портал інформував, від проблем із розрахунком до технічного обслуговування: у "Нафтогазі" підказали як упоратися з будь-якими проблемами.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що "Газмережі" попередили українців, які тимчасово не користуються газом: це має зробити кожен.