Українці все частіше скаржаться, що отримують платіжки від "Нафтогазу" із зайвими кубами та вищими нарахуваннями. Куди звертатися і кому скаржитися у таких випадках, розповіли на facebook-сторінці газопостачальної компанії.

Побутові споживачі зобов'язані щомісяця у встановлений термін передавати показники газових лічильників. Це забезпечить правильні нарахування у платіжках. Проте в окремих випадках це не рятує від завищених сум на рахунках.

Платіжка за газ. Фото: скрін youtube

Так, у "Нафтогазі" пояснили, що компанія займається формуванням та розсилкою рахунків клієнтам на підставі даних, переданих від оператора ГРС.

Газовий лічильник. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Одна помилка — і пенсія зникне: українцям посилили вимоги

Мінімальна пенсія у 2025 році: чи зростуть суми та як вона визначається

Пенсіонерів залишать без надбавки: в Україні змінять правила підвищення виплат

Відразу у 9 областях пенсіонерам виплатять по 3 тис грн: хто саме отримав право на допомогу

Показати ще

"Оператори ГРМ формують об’єми. До нашої компанії надходить лише об’єм, поданий Вашим оператором ГРМ, на цей об’єм ми робимо нарахування суми до оплати", - зазначили в компанії.

Неправильні нарахування. Фото: скрін facebook.com/NaftogazGasSupply

Отже, якщо споживач своєчасно передав показники лічильника, але сума в платіжці не сходиться, слід звернутися з уточненням до свого оператора ГРС. Можливо, саме він припустився помилки при передачі інформації "Нафтогазу".

Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, трубу відрізали, а борги зростають: українців змушують платити за газ, яким вони не користуються.

Також наш портал інформував, від проблем із розрахунком до технічного обслуговування: у "Нафтогазі" підказали як упоратися з будь-якими проблемами.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що "Газмережі" попередили українців, які тимчасово не користуються газом: це має зробити кожен.