Деякі споживачі можуть зіткнутися з неточностями у платіжках за блакитне паливо. Це може статися не лише через невчасно передані показники лічильника. Про це повідомляється на facebook-сторінці компанії "Нафтогаз".
Нерідко в житті споживачів відбуваються зміни, про які слід своєчасно інформувати постачальника послуг, щоб не зіткнутися з різними труднощами.
Так, у "Нафтогазі" нагадують, що при зміні прізвища, номера телефону чи адреси електронної пошти українці можуть оновити свої дані через електронний кабінет користувача.
У компанії наголошують, що це дозволить отримувати:
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
- правильні нарахування за спожитий газ;
- актуальну інформацію щодо особового рахунку;
- коректне інформування;
- швидкий доступ до онлайн-сервісів та передачі показників.
Як актуалізувати дані?
На офіційному сайті "Нафтогазу" перейти до розділу "Клієнтам" та обрати "Актуалізація даних". Далі створити запит, надати необхідні документи та підписати онлайн-заяву.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Схема зі збирання грошей": українці повстають проти "Нафтогазу" через неврахування показів лічильника.
Також наш портал інформував, старим без смартфонів не обійтися: "Нафтогаз" опинився під вогнем критики через дивні вимоги.
Крім того, ми писали, "третя платіжка" за газ щомісяця – міф чи реальність: газовики поставили крапку у цьому питанні.