Українка поскаржилася на ПриватБанк через зникнення пенсії, яку перерахував ПФУ. Деталі клієнтка розповіла у відгуку на порталі Мінфін.
Клієнтка ПриватБанку заявила, що ПФУ виплатив їй пенсію, що підтвердив документально, проте гроші так і не зарахувалися на її банківський рахунок. У фінустанові коректної відповіді щодо цієї ситуації не дали.
"На мою офіційну заявку ПриватБанк відповів, що грошей нема з причини відсутності фінансування, тобто від ПФУ мої гроші не надійшли, що протирічить офіційній довідці ПФУ та інформації на офіційному порталі ПФУ, де вказано, що пенсія ВИДАНА і вказані мої реквізити в ПриватБанку", – поділилася українка.
Без цього кордон не пройти: водіїв попередили про нові вимоги
Готуйте грілки та теплий одяг: в Міненерго зробили заяву про початок опалювального сезону
Працюючим пенсіонерам роз'яснили важливе правило: що заборонено законом
Правило трьох місяців: чи зникне розшук ТЦК автоматично за строком давності
За словами постраждалої, у банку вже озвучили кілька версій, куди поділися гроші, але проблема залишається невирішеною. Вона наголосила, що найближчим часом має намір звертатися до суду.
"Замість того, щоб вирішити це питання, співробітники Приватбанку, на даний момент розказують вже декілька версій, чому на картці нема коштів", - обурилася жінка.
Фахівці "Привату" відреагували на скаргу клієнтки та пообіцяли детальніше розглянути її випадок.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, 500 грн на місяць: ПриватБанк нарахує бонус на карти українців, кому пощастить.
Також наш портал інформував, карткові операції можуть потрапити під обмеження: що потрібно зробити клієнтам "ПриватБанку".
Крім того, ми писали, ПриватБанк не дає українцям розрахуватися за комуналку: "Жах, а не обслуговування".