В Україні субсидії звичайним сім'ям допомагають перекрити частину витрат на оплату ЖКП, проте деякі українці можуть втратити допомогу, якщо не нададуть необхідну інформацію протягом 30 днів.
Про це стало відомо завдяки повідомленню прес-служби Головного управління ПФУ у Донецькій області.
Про які зміни потрібно повідомити Пенсійний фонд?
Такі обставини визначено у Положенні про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого газу.
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Так, протягом місяця субсидіанти зобов'язані повідомляти про зміни щодо:
- зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарств;
- зміни соціального статусу членів домогосподарства (укладання або розірвання шлюбу);
- зміни у складі сім'ї члена домогосподарства;
- зміни переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;
- зміни переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;
- зміни керівника, виконавця комунальних послуг, створення об'єднання;
- настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії.
У разі настання зазначених умов потрібно буде подати нову заяву та декларацію.
Як подати нову заяву на призначення житлових субсидій
Алгоритм подання заяви про призначення житлової субсидії або пільги онлайн:
авторизуйтесь за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
у розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
виберіть "Заяву про призначення та надання житлової субсидії";
заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте відскановані документи:
паспорт заявника; РНОКВП; інші необхідні документи;
перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть КЕП та натисніть "Відправити до ПФУ".
Вимоги до сканованих копій документів:
розмір кожного файлу має перевищувати 1 Мб;
формат файлу: JPG, JPEG PDF;
документи, що містять більше однієї сторінки, необхідно прикріплювати як один файл;
скан-копії виробляються з оригіналів і мають бути кольорові, чіткі та читабельні;
назви файлів повинні відповідати виду відсканованого документа.
Стан обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті у розділі "Мої звернення". Також, якщо немає можливості подати заяву онлайн, можна звернутися до ПФУ особисто.
Нагадаємо, в "Нафтогазі" відхрестилися від другої платіжки і пояснили, чи потрібно платити.
Раніше повідомлялося, страх опинитися на "мінімалці": депутати виправдали свої мільйонні прибутки перед народом.
Також, звільняти будуть без поважної причини: українцям готують нові правила.