У разі надання неякісних житлово-комунальних послуг українці мають право подати скаргу. Варто знати, що саме потрібно зробити українським громадянам, щоб не переплачувати за погані комунальні послуги, і як це правильно робити.
Про це повідомляють на каналі "Захист прав споживачів" у Telegram.
Як оформити скаргу на неякісні комунальні послуги
Докази порушення
Спочатку потрібно сфотографувати обставини, які спровокували погані комунальні послуги. Наприклад, якщо йдеться про затоплення або пошкодження майна, потрібно зробити знімки пошкоджених меблів або техніки. Також потрібно написати лист надавачу послуг, в якому повідомити про порушення.
Складання акта-претензії
Постачальник ЖКП має відповісти на претензію протягом однієї доби, після чого потрібно скласти акт у двох копіях: одну потрібно залишити, а другу віддати виконавцю послуги.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Звернення до Державної споживчої служби
Варто розуміти, що у тому випадку, якщо постачальник не з’явився у потрібний час або не захотів підписувати документ, не пояснюючи причин, акт є дійсним з підписом, щонайменше, двох споживачів. У такому випадку потрібно надіслати претензію, а якщо відповіді протягом 5 днів не надійшло, потрібно звернутися до Державної споживчої служби.
Нагадаємо, що в Україні незабаром змінять ціни на воду і каналізацію.
Як повідомляли раніше, як українців каратимуть за несвоєчасну оплату комунальних послуг.
Як писав "Знай" раніше, кому з українців доведеться платити більше за споживання газу.