Користувачі висловлюють своє невдоволення через значні затримки в доставці посилок, що вже тривають понад 50 днів. Скарги заполонили коментарі під публікаціями Укрпошти на їхній сторінці у Facebook.

Один з клієнтів розповів, що його посилка знаходиться у місці міжнародного поштового обміну вже 55 днів, хоча всі необхідні дані для подальшої відправки були надані. Проблема ускладнюється тим, що служба підтримки Укрпошти не відповідає на дзвінки та не може пояснити причину затримки.

Інший користувач скаржиться, що його посилка з 15 квітня знаходиться в Укрпошті, а 6 червня його попросили надати додаткові документи. "Я вам їх надсилаю вже раз 6 за весь час, передайте вже їх на митницю, скільки ще чекати?" – запитав клієнт. За його словами, першу посилку просто втратили, а цю тримають вже два місяці.

Переписка з Укрпоштою. Фото: скріншот Facebook

Ще один клієнт детально описав маршрут своєї посилки, яка вже 76 днів перебуває в дорозі. Він зазначив, що поштовий оператор неодноразово запитував підтвердження вартості, і попри численні надіслані документи, митниця відмовила у розмитненні через те, що Укрпошта не надала потрібних даних.

Популярні новини зараз

Немає грошей, але є борг: як ТЦК стягуватимуть штрафи з ухилянтів

Українці отримають рахунки за світло з несподіваними сумами: підвищення тарифу відчують не всі

Важливо для кожного пенсіонера: українців попередили про зміни

Уряд готує пенсіонерам несподіваний сюрприз: хто отримуватиме на 2 тисячі більше

Показати ще

Укрпошта відповіла лише декільком клієнтам, і відповідь була однаковою: "Ваше відправлення знаходиться в очікуванні проходження митного контролю. Ми шкодуємо, що перехід на повністю електронний обмін даних з митницею призвів до таких наслідків. Зі свого боку, Укрпошта робить все можливе для проштовхування відправлень на митний огляд. Але, від митниці є певні зауваження, що і призводять до затримок."

Причини затримок та рекомендації для клієнтів

Укрпошта зазначила, що основні проблеми виникають через:

  • неповне або некоректне заповнення даних (відсутність або некоректність телефону, неправильне зазначення коду ТНЗЕД, невідповідність типу товару задекларованій вартості);
  • відсутність підтвердження вартості вкладення.

Клієнтам рекомендують перевіряти та коректно заповнювати всю інформацію, а також надсилати підтвердження вартості на customs@ukrposhta.ua. Однак Укрпошта наголосила, що клієнтська підтримка не може прискорити процес або зайнятись конкретною посилкою, оскільки це залежить від митниці та міжнародного департаменту.

Нагадаємо, ПриватБанк попередив усіх, хто користується банківськими картками: дотримуйтесь правил або втратите гроші

Раніше ми розповідали, що Українцям відмовляються повертати кошти після розблокування рахунків

Також, Посилка загубилася чи пошкодилася? Як отримати відшкодування від Укрпошти