У мережі українці часто скаржаться на мобільного оператора, цього разу поскаржилися на підключення платних послуг.
Користувач Богдана написала, що без її відома підключаються платні послуги та знімаються кошти. На що адміністратори сторінки почали відповідати хтось на що добре, і навіть запросили докази того, що абонент не підключав послугу.
[quote author="- поскаржилася клієнтка."]Напишу ще тут. Оскільки до оператора додзвонитися неможливо, чат-бот у телеграмах не працює. Скажіть, будь ласка, чому без мого відома підключаються платні послуги та знімаються кошти?
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
У відповідь користувач отримав кілька відповідей, від загрозливих, "а ви доведіть, що не підключали" до обнадійливих, " напишіть свій номер і ми розберемося".
Ймовірно, у адміністраторів замість вибачитись за підключення послуг без згоди абонента "інші налаштування", адже зрозуміло, що людина довести те, що вона не підключала послугу не може. А відгуки про самовільне підключення платних послуг Київстар – звична практика, і це не перший відгук, де скаржаться на таку проблему.
Нагадаємо, про відключення абонентів від 3G: "Київстар" зробив нове пояснення.
Раніше ми повідомляли, що це заборонено: Київстар запровадив жорсткі обмеження для абонентів у разі відключення світла.
Також стало відомо, що тримайте баланс під контролем: абоненти "Київстар" місяцями платять за послуги, яких не підключали.