Київстар спочатку запропонував чоловікові тариф за 75 гривень, який включав оплату в розмірі 50 гривень за перший період. Проте з часом умови тарифу змінилися, і тепер вже йшлося про 6 оплат по 50 гривень.

Чоловік вважає ці зміни неприйнятними, особливо з урахуванням підняття тарифу на 100%, і він не бажає продовжувати користуватися послугами Київстар.

"Київстар". Фото: скрін youtube

У своїй відповіді на скаргу клієнта представники компанії пояснили, що зміни в тарифах є необхідними для забезпечення стабільної роботи мережі, розширення покриття 4G та розвитку нових базових станцій по всій країні.

Вони також зазначили, що лише минулого року інвестували понад 1 мільярд гривень у підготовку до можливих блекаутів та захист існуючих станцій. Крім того, компанія планує інвестувати ще 600 мільйонів доларів у розвиток телекомунікаційної інфраструктури України протягом найближчих двох років.

Популярні новини зараз

Старість – не аргумент: українцям після 60 років все одно доведеться йти в ТЦК

Українка вкрала кафе у японського героя-волонтера Фумінорі Цучіко: він розчарований у всіх нас

Прийдуть до кожної квартири: в Україні стартували жорсткі перевірки від газовиків, можуть "відрізати"

Українцям підказали, як відмовитись від результатів ВЛК – важливі нюанси, про які не скажуть лікарі

Показати ще

Київстар

З метою врахування потреб своїх клієнтів, Київстар запропонував чоловікові безкоштовно змінити тарифний план на інший, який краще відповідає його потребам. Це можна зробити через мобільний додаток "Мій Київстар" або на офіційному сайті компанії.

Нагадаємо, знижки на тарифи від "Київстар": як отримати, щоб менше витрачатися на зв'язок

Раніше ми писали про те, що "Київстар" спробував пояснити, чому мобільний інтернет так погано працює

Вам буде цікаво дізнатися "Київстар" порадував 50-відсотковою знижкою на послуги: як правильно підключити, щоб заощадити