Київстар спочатку запропонував чоловікові тариф за 75 гривень, який включав оплату в розмірі 50 гривень за перший період. Проте з часом умови тарифу змінилися, і тепер вже йшлося про 6 оплат по 50 гривень.
Чоловік вважає ці зміни неприйнятними, особливо з урахуванням підняття тарифу на 100%, і він не бажає продовжувати користуватися послугами Київстар.
У своїй відповіді на скаргу клієнта представники компанії пояснили, що зміни в тарифах є необхідними для забезпечення стабільної роботи мережі, розширення покриття 4G та розвитку нових базових станцій по всій країні.
Вони також зазначили, що лише минулого року інвестували понад 1 мільярд гривень у підготовку до можливих блекаутів та захист існуючих станцій. Крім того, компанія планує інвестувати ще 600 мільйонів доларів у розвиток телекомунікаційної інфраструктури України протягом найближчих двох років.
Не дадуть ні пенсію, ні субсидію: пенсіонерам знову ускладнили життя - що вимагають
Більше жодної готівки: українців чекають важливі зміни
Водіїв чекають радикальні зміни: суворі перевірки лише початок, всіх "прогонять" через "Оберіг"
"Доставка до ТЦК ще швидше...": експерт відповів, що загрожує школам, лікарням та медичним центрам в Україні
З метою врахування потреб своїх клієнтів, Київстар запропонував чоловікові безкоштовно змінити тарифний план на інший, який краще відповідає його потребам. Це можна зробити через мобільний додаток "Мій Київстар" або на офіційному сайті компанії.
Нагадаємо, знижки на тарифи від "Київстар": як отримати, щоб менше витрачатися на зв'язок
Раніше ми писали про те, що "Київстар" спробував пояснити, чому мобільний інтернет так погано працює
Вам буде цікаво дізнатися "Київстар" порадував 50-відсотковою знижкою на послуги: як правильно підключити, щоб заощадити