Клієнту заблокували картку через "підозрілий переказ".

На сайті відгуків про роботу банків Мінфін, клієнт ПриватБанку поскаржився, що через підозрілу операцію йому заблокували картку. Представник банку повідомив, що треба робити у такому разі.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Банк придумав історію з нібито підозрілим переказом коштів і заблокував рахунок, порекомендували звернутися до відділення банку, а оскільки я перебуваю за кордоном я не маю такої можливості. Виходить, щоб користуватися рахунком, я платив роками за кожен місяць, а тепер банк безкоштовно користується моїми коштами", - написав Володимир Присяжнюк.

Представник ПриватБанку відповів, що час від часу за рахунками клієнтів може бути здійснена спроба операції, яка потребує додаткового підтвердження.

Популярні новини зараз

Що робити, якщо забули документи та зустріли ТЦК

Залишетесь без світла й поза графіками: у ДТЕК попередили, що потрібно зробити українцям

В Україні стартували виплати на опалення: хто отримає гроші

Холодно у квартирі? Потерпіть... Комунальники більше не слухатимуть скарг українців

Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Саме для того, щоб Банк міг переконатися, що дані ваших рахунків не потрапили до рук шахраїв, необхідна операція, що підтверджує. В цьому випадку вам достатньо звернутися до нашого чату підтримки за посиланням pb.ua/chat для підтвердження вказаної операції.

Нагадаємо, що ПриватБанк блокує карти за зв'язок з іноземними банками: чому так.

Раніше ми повідомляли, що "Банк обмежений у можливостях": клієнти "Привату" скаржаться на "дірявий" захист від шахраїв.

Також стало відомо, що Приватбанк залишив клієнта без зарплати: все через "глюк" у банкоматі. Повернути гроші на картку пообіцяли протягом 30 хвилин, але у підсумку термін збільшили до 120 днів.