Клієнту заблокували картку через "підозрілий переказ".
На сайті відгуків про роботу банків Мінфін, клієнт ПриватБанку поскаржився, що через підозрілу операцію йому заблокували картку. Представник банку повідомив, що треба робити у такому разі.
"Банк придумав історію з нібито підозрілим переказом коштів і заблокував рахунок, порекомендували звернутися до відділення банку, а оскільки я перебуваю за кордоном я не маю такої можливості. Виходить, щоб користуватися рахунком, я платив роками за кожен місяць, а тепер банк безкоштовно користується моїми коштами",
Представник ПриватБанку відповів, що час від часу за рахунками клієнтів може бути здійснена спроба операції, яка потребує додаткового підтвердження.
Навіть тим, хто вчасно платить: українцям почали масово відрізати світло
Банки ліквідують, а гроші згорять: фінустановам дозволили не повертати вклади клієнтам
"Критична" сума – 5000 гривень: банки встановлюють тотальний контроль за клієнтами
"Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Саме для того, щоб Банк міг переконатися, що дані ваших рахунків не потрапили до рук шахраїв, необхідна операція, що підтверджує. В цьому випадку вам достатньо звернутися до нашого чату підтримки за посиланням pb.ua/chat для підтвердження вказаної операції.
Нагадаємо, що ПриватБанк блокує карти за зв'язок з іноземними банками: чому так.
Раніше ми повідомляли, що "Банк обмежений у можливостях": клієнти "Привату" скаржаться на "дірявий" захист від шахраїв.
Також стало відомо, що Приватбанк залишив клієнта без зарплати: все через "глюк" у банкоматі. Повернути гроші на картку пообіцяли протягом 30 хвилин, але у підсумку термін збільшили до 120 днів.