Киянин поскаржився на роботу ПриватБанку. Він розповів, що коли знімав гроші в банкоматі, кошти з рахунку списалися, але банкомат гроші не видав.
Про це українець написав на сайті Мінфіну.
Так, стало відомо, що у вівторок, 13 липня в Києві на Дніпровській набережній, 17a, в банкоматі українець хотів зняти готівкові кошти. При цьому гроші з його рахунку списалися, а готівки з банкомату він так і не отримав.

Скарга українця

" Оператор зафіксував заявку, підтвердив збійну операцію і далі пішли стандартні фрази. Гроші так і не повернули на рахунок. Сума не маленька ... де гроші і коли будуть зараховані відповіді так і немає. Чекайте...", - розповів українець.

"ПриватБанк", фото: Знай.ua

У ПриватБанку зазначили, що для прийняття рішення за заявкою їм необхідно отримати звіт про залишок коштів у пристрої, інкасувати його.

"Ми дуже намагаємося встигнути дати відповідь в обіцяний вам термін", — відзначили в банку.

Відповідь Банку

Популярні новини зараз

Зміни у тарифах: мобільний оператор Lifecell зробив важливе оголошення

Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"

Українці отримають кошти на оздоровлення: названо необхідну умову

Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти

Показати ще

Нагадаємо, раніше у Харкові банкомат ПриватБанку відняв у чоловіка найцінніше: "знімав гроші для дитини"

Як повідомляє портал " Знай" клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"

Також "Знай" писав, що клієнти ПриватБанку залишаються без грошей через одне повідомлення: "хтось хотів перевести..."