З великої і теплої Одеси прийшли доволі сумні новини про роботу і сервіс пасажирського оператора перевезень- "EAST WEST EUROLINES". Одеситка розповіла, як її сестра опинилася буквально в дуже незручному становищі через прорахунок компанії. Також дівчина заявила, що її родичка не змогла отримати грошову компенсацію, а точніше просто повернути свої ж гроші назад.

Про це стало відомо завдяки розповіді Лідії Уварової, яке опублікували у спільноті "Чорний список Одеса" в мережі Facebook.

Кордон України. Фото: Українська правда.
Кордон України. Фото: Українська правда.

"Хочу поділитися неприємним. Почну спочатку. Моя сестра громадянка Молдови, купила квиток на фірмі міжнародні пасажирські перевезення "EAST WEST EUROLINES" Одеса-Бремен. Запитали які у неї документи, вона перерахувала, сказала, що їду в гості з донькою на 3 тижні. Купила квитки в обидві сторони.

Все починалося добре, але виявляється обіцяного мало. Вайфая не було, телевізори теж не працювали і туалет закритий, але це тільки початок. З Одеси ми доїхали до Львова, там була пересадка, там-же я оплатила квитки за двох в обидві сторони.

Популярні новини зараз

Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають

Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня

Гроші на дітей: в Україні збільшилася сума допомоги батькам новонародженої дитини

Показати ще

Після доїхали до польської митниці, але їх Польща не пропускає, висаджують окрім них ще 8 осіб. Їх не попередили, що Польща не пропускає людей, хто їде транзитом. Їх вночі висаджують і вони повертаються до української митниці пішки. Сестра з донькою і іншими просяться в попутний автобус, світ не без добрих людей, водій навіть грошей з них не взяв.

Вони доїхали до Львова, ночували на вокзалі до ранку, так як після телефонної розмови з фірмою їм повідомили, що робочий день починається з 9:00 ранку. Дочекавшись 9:00 ранку, сестра з донькою пішли на фірму, але гроші повертати не збиралися, мотивуючи тим, що це моєї сестри вина. Співробітниця фірми каже: ви повинні були самі вичитувати інформацію на сайтах.

Сестра обурена була, а як же літні люди, вони багато хто з інтернетом не дружать, як їм інформацію брати. Сестра їй каже: Я ж сказала вам які у мене є документи і сказала, що їдемо в гості на три тижні. Ви відповіли, що все є. Але дівчина холоднокровно ігнорувала, ходила по офісу, то каву зробить, то з колегою розмовляє. У сльозах подзвонила мені сестра.

Я їй сказала: ти заплатила за зворотну дорогу, вони зобов'язані тебе відправити додому на їх автобусі, мовчу за те що вони тебе не доставили до місця і кинули на трасі, або нехай повертають гроші за зворотну дорогу. І знову сестра пішла на фірму. Після чергової суперечки, вони повернули гроші 2100 грн, коли сестра їм заплатила 6690 грн. Посадили їх в автобус до Одеси, але взяли оплату 1100 грн. за два квитки. Це як?

Сво***. Стільки нервів, страху, мук перенесли. Не беріть на цій фірмі ніколи квитки, можете постраждати. Lidia Uvarova", - повідомляється в публікації.

Раніше повідомляли, у Харкові "бездонна" маршрутка налякала пасажирів- "Дитина провалиться".

Як повідомляв Знай.uа, отримують "надприбутки" за рахунок пасажирів? Українці вимагають терміново перевірити гаманці маршрутників.

Знай.uа писав, київські перевізники висловилися про нові правила для маршруток: "На це немає грошей".