Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою нав'язування клієнтських карток "бюджетникам", продовжує підносити українцям неприємні "сюрпризи".
Українці думають, що банку потрібно було починати виправляти свої "гріхи" не за допомогою нового додатку, а роботою з персоналом та послугами.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Щоб ви розуміли: це мій перший відгук, який захотілося залишити в житті. Якщо у вас є можливість уникати цього банку - уникайте його.
Пенсійний фонд на межі: українців попередили щодо майбутніх виплат
Водоканал попередив українців: хто віддасть за комуналку більше
Синоптики зробили прогноз на три місяця весни – буде багато сюрпризів
Українцям можуть анулювати частину боргів за комуналку: кому і за якої умови
Те, з чим ви зіткнетеся скрізь: починаючи від втомленої хамовитої операторки контакт-центру і закінчуючи некомпетентними працівниками відділень, які щоразу вигадують нові відмовки для вас, - це обов'язкова програма-мінімум в Ощаді.
На жаль, новий прикольний онлайн-додаток не перекриє всього вищенаведеного ніколи. Можливо, треба було починати з першочергових проблем, а не з ребрендингу.
Побувавши в трьох відділеннях з проханням відкрити нову картку для рахунку, мені в кожному місці говорили різні речі: це неможливо, відкривайте новий рахунок та нову карту, у нас немає світла, ми не видамо вам готівкою кошти з рахунку без підв'язаної картки тощо. Не розумію, чому це виявилося такою проблемою - більш ніж впевнена, що у Райфі, Моно та Приваті таких проблем не виникає", - розповіла незадоволена клієнтка.
Нагадаємо, українці обурені обдиралівкою в Ощадбанку: за дві копійчані квитанції 65 грн переплати.
Раніше повідомлялося, 6600 гривень на кожного: хто з українців може отримати допомогу та що для цього потрібно.