Один з найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який має попит серед громадян завдяки дуже масштабній мережі банкоматів і терміналів по всій території країни, продовжує підносити своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".
Справа в тому, що за останні кілька тижнів клієнти банку стали частіше скаржитися на "впихання" підозрілих страховок від співробітників банку.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Людину пенсійного віку переконали в тому, що їй потрібні страховки. Як оплату, зняли гроші з картки з кредитним лімітом, а тепер ці страховки відключити до Приват24 неможливо, тому що "сервер не відповідає", як і технічна підтримка", - розповів він. незадоволений клієнт "ПриватБанку".
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Також, заради справедливості варто відзначити той факт, що деякі користувачі порталу Minfin іноді поділяються своїми порадами під відгуками. І ось один із українців запропонував незадоволеному клієнту спробувати зайти з комп'ютерної "веб" версії сайту банку. Також українець пропонує встановити необхідний кредитний ліміт там.
Раніше повідомлялося, що ФОП можна не оформляти: українцям дозволять займатися бізнесом без реєстрації, але є нюанс.