Один з найбільших українських державних банків "ПриватБанк", який має попит серед громадян завдяки дуже масштабній мережі банкоматів і терміналів по всій території країни, продовжує підносити своїм клієнтам неприємні "сюрпризи".
Справа в тому, що за останні кілька тижнів клієнти банку стали частіше скаржитися на "впихання" підозрілих страховок від співробітників банку.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Людину пенсійного віку переконали в тому, що їй потрібні страховки. Як оплату, зняли гроші з картки з кредитним лімітом, а тепер ці страховки відключити до Приват24 неможливо, тому що "сервер не відповідає", як і технічна підтримка", - розповів він. незадоволений клієнт "ПриватБанку".
Вже на олівці ТЦК: тисячі чоловіків попередили про шалені штрафи – треба встигнути до 31 липня
Пахатимемо до самої старості: влада хоче відправити на роботу пенсіонерів і людей з інвалідністю
Мінімальні пенсії з 1 липня: чи збільшать виплати пенсіонерам
Відстежує геолокації та збирає дані: у мережі розкрили нюанси програми "Резерв+"
Також, заради справедливості варто відзначити той факт, що деякі користувачі порталу Minfin іноді поділяються своїми порадами під відгуками. І ось один із українців запропонував незадоволеному клієнту спробувати зайти з комп'ютерної "веб" версії сайту банку. Також українець пропонує встановити необхідний кредитний ліміт там.
Раніше повідомлялося, що ФОП можна не оформляти: українцям дозволять займатися бізнесом без реєстрації, але є нюанс.