Відомий український оператор мобільних послуг "Київстар" почав стягувати з абонентів подвійну оплату за тарифи. Про це йдеться у скаргах клієнтів оператора на його сторінці у Facebook.
Зокрема, клієнтка скаржитьсяне те, що "Київстар" нібито двічі зняв кошти за зміну тарифного плану.
Оператор відповів, що списання коштів з рахунку абонента здійснюється на підставі пакета коштів.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
І що компанія за правилами не може зняти 2 рази платню за один і той же тарифний план.
Проте дівчина зазначила, що в один день з її рахунку відбулося списання коштів за двома тарифами.
У Київстарі відповіли, що це може відбуватися, якщо за бажанням клієнта змінюється тариф.
Умови попереднього пакету послуг анулюються, і оплачується новий тарифний план за наявності коштів на рахунку.
"А чого взяли гроші і за старий тариф, і за новий?", - уточнила клієнтка.
У компанії припустили, що, ймовірно, гроші двічі могли списатися з рахунку клієнтки тому, що попередній тариф був неоплачений.
Рахунок дівчина поповнила рахунок до зміни тарифного плану – спочатку відбулася оплата, далі змінився тариф, і було знято оплату вже за новий тариф.
Нагадаємо, "Так і має бути": Vodafone запропонував українцям знижку 50%, але довелося платити вдвічі більше.
Раніше повідомлялося, що по 3600 грн на місяць на півроку: як українцям оформити державні виплати.
Також, "Крадете гроші та списуєте на війну": абоненти Vodafone скаржаться на підвищення тарифів.