Відомий український оператор мобільних послуг "Київстар" почав стягувати з абонентів подвійну оплату за тарифи. Про це йдеться у скаргах клієнтів оператора на його сторінці у Facebook.
Зокрема, клієнтка скаржитьсяне те, що "Київстар" нібито двічі зняв кошти за зміну тарифного плану.
Оператор відповів, що списання коштів з рахунку абонента здійснюється на підставі пакета коштів.
Гороскоп на сьогодні 21 жовтня: фінанси тельців, успіх левів та спілкування стрільців
Українці можуть втратити доступ до карток: ПриватБанк висунув сувору вимогу
Вже не вийде обміняти: які долари не приймуть банки та обмінники
Готуйте грілки та теплий одяг: в Міненерго зробили заяву про початок опалювального сезону
І що компанія за правилами не може зняти 2 рази платню за один і той же тарифний план.
Проте дівчина зазначила, що в один день з її рахунку відбулося списання коштів за двома тарифами.
У Київстарі відповіли, що це може відбуватися, якщо за бажанням клієнта змінюється тариф.
Умови попереднього пакету послуг анулюються, і оплачується новий тарифний план за наявності коштів на рахунку.
"А чого взяли гроші і за старий тариф, і за новий?", - уточнила клієнтка.
У компанії припустили, що, ймовірно, гроші двічі могли списатися з рахунку клієнтки тому, що попередній тариф був неоплачений.
Рахунок дівчина поповнила рахунок до зміни тарифного плану – спочатку відбулася оплата, далі змінився тариф, і було знято оплату вже за новий тариф.
Нагадаємо, "Так і має бути": Vodafone запропонував українцям знижку 50%, але довелося платити вдвічі більше.
Раніше повідомлялося, що по 3600 грн на місяць на півроку: як українцям оформити державні виплати.
Також, "Крадете гроші та списуєте на війну": абоненти Vodafone скаржаться на підвищення тарифів.