Банки періодично проводять фінансовий моніторинг та перевіряють операції своїх клієнтів. Підозру можуть викликати великі грошові перекази та операції з готівкою. 6 вересня НБУ впровадив нові вимоги щодо фінмоніторингу.
Про це йдеться у повідомленні НБУ.
Банки збирають всю загальнодоступну інформацію про своїх клієнтів із джерел публічної інформації у формі відкритих даних та таких систем, як YouControl ( база даних юридичних таф фізичних осіб).
Перевірки проводяться не тільки на момент відкриття рахунків, а й у протягом всього часу обслуговування клієнта у банку.
Мобільний зв'язок стає розкішшю: Київстар приголомшив абонентів оновленими тарифами
Головна ціль п'ятниці – не загнати себе: гороскоп на 29 листопада для всіх знаків Зодіаку
Змусять відповідати за кожну гривню: українців жорстко штрафують за гроші на картках
З 29 листопада Київстар закриває старі тарифи: чого чекати абонентам
Згілно нових вимог НБУ, банки повинні реагувати на платіжні операції, сумма яких більше, ніж була зазначена вами у анкеті.
Йдеться про анкету, яку заповнюють клієнти для того щоб оформити картку у фінансовій установі.
Зазвичай в ній вказують дохід за місяць, прогнозований розмір платежів карткою тощо.
Таким чином, якщо в анкеті вказано набагато менші суми, ніж насправді отримує чи переказує людина, банк має обов'язок реагувати на такі операції. Він може їх заблокувати, або вимагати додаткових документів для їх підтвердження.
Однак є нюанс. На данний момент, як пояснили у Нацбанку, ця вимога не буде стосуватися клієнтів-фізичних осіб, які проводять звичайні фінансові операції на невеликі суми.