Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою нав'язування карток для одержувачів бюджетних виплат, продовжує подавати дуже неприємні фінансові "сюрпризи" своїм клієнтам.
Невдоволений клієнт банку зауважив, що йому довелося чекати понад 12 заради того, щоб просто відкрити рахунок і отримати картку. У "бонус" до всіх проблем із відкриттям рахунку українець отримав безліч дзвінків із невідомих мобільних номерів.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
Так ось, клієнт підозрює, що співробітники банку можуть просто "зливати" особисті дані українців прямо у розпорядження шахраїв.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
"Так і не зміг відкрити карту. У той час як у будь-якому іншому банку картка відкривається за 15 хвилин, в ощаді я чекаю на підтвердження своєї заявки вже 12 годин. Зате мені вже встигли зателефонувати шахраї (загугнув номер). У мене ще немає жодного рахунку". у банку, ні карти, нічого, але мої дані вже злили))", - поділився своєю незручною ситуацією клієнт "Ощадбанку".
Також у деталях з відгуком можна ознайомитись у скріншоті, який було зроблено на порталі Minfin:
Нагадаємо, грошові перекази у невідомість: клієнтка Ощадбанку втратила 20 тисяч, де ніхто не знає.
Раніше повідомлялося, "Ощадбанк" залишає без пенсії, українці програють боротьбу з банкоматами: "Знущатися зі старих".
Також, "Ви застрягли десь…": українці не можуть закрити рахунок через капризи "Ощадбанку".